Her er så lige den længere udgave:
 
 Efter et frigteligt uvejr, stopper min forbindelse med at virke. Jeg
 ringer til dem, og laver en reconfig (2 gange), det virker ikke. De
 sænder sagen vidre til en anden afdeling, som skal afgøre hvad der
 skal ske.
 De snakker om at lave afslag på linjen, føre den ind med alm. telefon,
 eller lukker forbindelsen ned. Jeg ringer trofast 2 gange om ugen de
 første 3 uger, de siger at DE 'ringer' til mig når det er. Ja så
 stopper jeg med at ringe. I den 5 uge ringer jeg så igen. Hov'sa der
 var nyt at fortælle, de havde bare ikke ringet til mig. De fortæller
 at de har valg at lukke min forbindelse ned, og at jeg vil modtage
 brev fra dem, med hvordan jeg levere hardware tilbage. Der går
 yderligere 2 uger, så jeg ringer til dem igen. Men så er det lige
 pludeseligt anderledes. Supperteren siger at der nu er fysisk
 forbindelse til sendtralen. Jeg laver igen 'reconfig', fordi jeg ikke
 kan komme på nettet. No result. Jeg ringer igen, får at vide at jeg
 bare skal have ny router.
 
 Så det er jeg ved at få nu.
 
 Sidst sagde de at det tog ca. 3 dage at få en ny router, det tog 2
 uger fra jeg havde leveret den gamle. Det har jeg prøvet 2 gang, så
 der var jeg også utilfreds.
 
 Nu håber jeg bare på at jeg ikke kommer til at vænte 2 uger igen.
 
 Jeg er så skide sur på dem at jeg, har bestilt 1Mbit hos Sonofon. Så
 hvis det kommer til at virke så kan TIScaLI rande mig et hvis sted
 !!!!
 
 Ved at sonofon får dårlig omtale, men også god, så jeg håber i nu. Jeg
 bor lige på gransen til ikke at kunne få ADSL i mine ledninger, så
 Tiscali bruger altid denne undskyldning: 'jahh, men det er fordi du
 har 5KM til centralen'. JA min bare r*v, det har virket findt fra
 Januar til Juli, der efter kom problmos...
 
 /Palle Ravn
 Snakkert meget med de forskellige tele/internet selskaber
 Bare idag ca. 1:30timer (1:00timer i kø)
 
  
            
             |