Lidt rexx-hjælp, please
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-10-02 07:12

Jeg er ikke den store ørn til rexx, og nu er jeg rendt ind i et sikkert
meget simpelt problem. Det er i hvert fald ikke beskrevet på nogen af de
mange rexxsider eller hjælpefiler, jeg har ledt i.

Jeg har en værdi, som jeg finder ved hjælp af:
t=StHealthValue(TEMP,1,TRUE)

den skal jeg have dirigeret ind i en pipe som skal hedde:
\pipe\temp1

hvorfra den kan læses af min Warpcenter-erstatning (SysTray). Hvad skal
jeg gøre?

Og et lille tillægsspørgsmål. Det er en værdi (cpu-temperatur), som jeg
skal aflæse med jævne mellemrum. Hvilken loop-metode er bedst egnet til
sådan en lille cmd-fil, der skal ligge i baggrunden og indsamle
oplysninger uden at bruge alt for mange ressourcer?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : peter volsted

Dato : 06-10-02 15:46

hi

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> sådan en lille cmd-fil, der skal ligge i baggrunden og indsamle
> oplysninger uden at bruge alt for mange ressourcer?

Nerd Schemmers fortræffelige Rexx Tips & Tricks vil være din hjælper med begge
problemer, og givetvis en del andre osse.
Find den som rxtt33.zip hos Hobbe.

--
good luck

peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-10-02 16:38

peter volsted wrote:

> Nerd Schemmers fortræffelige Rexx Tips & Tricks vil være din hjælper med begge
> problemer, og givetvis en del andre osse.
> Find den som rxtt33.zip hos Hobbe.

Jeg er åbenbart for dum - i hvert fald til Rexx. Jeg har prøvet
ovenstående, men det blev jeg ikke meget klogere af.

--
Mvh. Kim Ludvigsen