langsom disk
Fra : Johnni Rindom

Dato : 03-10-02 17:17

jeg har fået et problem som jeg håber der er en løsning på. på min nv 5.0
server har jeg en disk som er blevet mega langsom - vi snakker om flere
kvarter det nogle gange tager at flytte filer rundt på drevet.
er det min værste anelse der er rigtig at det måske er disken som er ved at
stå af, eller findes der en eller anden for for speeddisk som kan optimere
drever så læse og skrive hastighed igen bliver tæt på optimal.

--
-
-