Jeg har lyst til en anden end min kæreste.
Fra : parispigalle

Dato : 02-10-02 21:28

Hvad gør man, når man har mødt en, som man har lyst til at "være sammen"
med, men den person er ikke ens kæreste/forlovede? Det drejer sig ikke
om kærlighed, men nok mere begær efter en anden.
Skal man tage den ene gang, man kan få og så ellers fortsætte som om
intet var sket eller skal man holde fast i det man har (og 1 barn oven i
købet) og droppe tanken om utroskab for en enkelt aften?

http://www.kandu.dk/

Fra : Birthe Hansen

Dato : 03-10-02 17:07

On Wed, 02 Oct 2002 20:28:22 GMT, "parispigalle"
<parispigalle.news@kandu.dk> wrote:

>Hvad gør man, når man har mødt en, som man har lyst til at "være sammen"
>med, men den person er ikke ens kæreste/forlovede? Det drejer sig ikke
>om kærlighed, men nok mere begær efter en anden.

Du ved at du har chancen for at vinde en (måske) vidunderlig
oplevelse (og måske en bedre fremtid) og du ved at du risikerer
at og miste det du havde, der var trygt og kendt.

Hvor meget vil du satse? Hvor meget vil du sætte på spil? Hvor
utilfreds eller tilfreds er du med dit nuværende forhold?

Du må bestemme dig NU!!

Hvis du taber har du tabt ALT. Hvis du vinder får du en ny chance
og et (måske) bedre liv.

Hvorfor har du brug for en chance? Er du ikke glad for det du
har? Er det ikke godt nok?

Hvis du tænker på at satse alt er det måske et tegn på, at alting
ikke er så godt som du troede?

>Skal man tage den ene gang, man kan få og så ellers fortsætte som om
>intet var sket eller skal man holde fast i det man har (og 1 barn oven i
>købet) og droppe tanken om utroskab for en enkelt aften?

Enten eller, min ven. Man kan ikke både blæse og have mel i
munden. Vælg om du vil beholde trygheden, din partners tillid og
det kendte, eller om du vil overlade din skæbne til
tilfældigheder og satse på noget, som du tror er bedre.

Man kan ikke både blæse og have mel i munden.

Mvh Birthe

Fra : Jens

Dato : 04-10-02 18:37

Det var sq da et dumt spørgsmål

Fra : Annette Andersen

Dato : 10-10-02 20:50

At begære en anden end sin partner er noget vi alle oplever indimellem. Jeg
plejer at sige at der findes to slags mennesker: dem der erkender det og dem
der ikke gør.
De første har mulighed for at tage en beslutning om hvorvidt de vil give
efter for begæret eller ej. Hvorimod hvis man ikke er sig bevidst at man er
menneskelig, har man væsentlig nemmere ved at "falde i vandet" uden at have
bestemt sig for om man vil eller ej.
Mit råd er at begynde at tale mere åbent med din partner. Hvordan der evt.
skal tages "hul på bylden" kan jeg ikke fortælle dig, men bare det at man
snakker om problemet afdækker det og mindsker risikoen for at man giver
efter uden at det er det man har bestemt sig for.
Held og lykke fremover.
Mvh Annette