Driftsikker bagerjomfu
Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-09-02 21:19

Jeg syntes lige at jeg vil dele en hyggelig oplevelse...

I går (søndag) da jeg kom til bageren, så den ene af de unge piger bar
en bluse med et logo som efterhånden er en sjældenhed. Logoet var de
mange forskelligt farvede OS/2 logoer på sort baggrund som sad på Warp
3-pakken.

/Knud

--
Software & shareware for OS/2 & Windows: http://berggreen.dk
Member of Team OS/2 Denmark: http://www.teamos2.dk

Fra : Allan

Dato : 30-09-02 23:25

On Mon, 30 Sep 2002 20:18:51 UTC, Knud Berggreen <knud@berggreen.invalid> wrote:

> [...]
> en bluse med et logo som efterhånden er en sjældenhed. Logoet var de
> mange forskelligt farvede OS/2 logoer på sort baggrund som sad på Warp

Spurgte du hende ikke, om hun vidste hvad det var, hun "reklamerede" for

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 02-10-02 02:22

> Spurgte du hende ikke, om hun vidste hvad det var, hun "reklamerede" for

Og om hun ville gifte sig med dig?! ;)

/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-10-02 18:32

On Wed, 2 Oct 2002 02:21:52 +0100, "Mads Orbesen Troest"
<mads@troest.NEVERMORE.dk> wrote:

>Og om hun ville gifte sig med dig?! ;)

Jeg vil tro at hun er omkring 30 år yngre end mig

Fra : Søren Grønning

Dato : 03-10-02 12:18

On 2/10/02 19:31, in article 9bbmpu0b3plmrd4ardkldbo3hu6akk3hln@4ax.com,
"Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote:

> Jeg vil tro at hun er omkring 30 år yngre end mig
Så meget desto mere grund til at slå til! :)

Mvh,

Søren G

Fra : flywheel

Dato : 23-10-02 12:38

"Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote in message

Warp

> Jeg vil tro at hun er omkring 30 år yngre end mig

Perfekt!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 23-10-02 18:42

On Wed, 23 Oct 2002 13:37:30 +0200, "flywheel" <flywheel@retel.dk>
wrote:

>Perfekt!

Hold da kæft, jeg troede at den var død ...denne tråd altså

Fra : Elmo Jensen

Dato : 24-10-02 00:18

I indlæg <mondrus82c6oacl8tqfkau675q655on4u4@4ax.com>,
skrev knud@berggreen.invalid følgende:

> Hold da kæft, jeg troede at den var død ...denne tråd altså

Nåh....jeg troede du mente bagerjomfruens bolle )

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-10-02 17:36

On Thu, 24 Oct 2002 01:17:54 +0200, Elmo Jensen <news5@ddibbsystem.dk>
wrote:

>Nåh....jeg troede du mente bagerjomfruens bolle )

Bolle!!? nej nej, det var skam kun håndværkere....

Fra : flywheel

Dato : 01-11-02 15:06

> Hold da kæft, jeg troede at den var død ...denne tråd altså

Hader når det sker!!!