OS/2 eller Windows?
Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-09-02 21:04

OS/2 eller Windows?
Nope! OS/2 _og_ Windows

Virtual PC for OS/2 giver mulighed for flere operativsystemer på din
OS/2 computer.

eller...

Virtual PC for Windows with OS/2 Guest Support er en version af
Connectix Virtual PC for Windows tilpasset til OS/2 af InnoTek.
Med denne er det muligt at eksekvere OS/2-programmer på en Windows pc.

Mere info: http://berggreen.dk/dk/vpc.htm

Virtuel PC by InnoTek Systemberatung GmbH / Connectix Corporation
--
Software & shareware for OS/2 & Windows: http://berggreen.dk
Member of Team OS/2 Denmark: http://www.teamos2.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-09-02 21:30

Knud Berggreen wrote:

> Virtual PC for OS/2 giver mulighed for flere operativsystemer på din
> OS/2 computer.
>
> Mere info: http://berggreen.dk/dk/vpc.htm

Du bør måske opdatere siden. Dette virker lidt uddateret:
"Note: the retail product will be available in May 2002".

Holder din pris, nu hvor version 5 er udsendt? Du virker umiddelbart
billig med en registrering for 1.849 inklusiv moms, når nu Innotek
oplyser, at den anbefalede pris er 389 euro plus moms (hint til alle
interesserede: skynd jer at købe, inden Knud får rettet prisen).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-09-02 22:11

On Sun, 29 Sep 2002 22:29:50 +0200, Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk>
wrote:

>Du bør måske opdatere siden. Dette virker lidt uddateret:
>"Note: the retail product will be available in May 2002".

Rigtigt, det er en kikser.

> [...]
>oplyser, at den anbefalede pris er 389 euro plus moms (hint til alle
>interesserede: skynd jer at købe, inden Knud får rettet prisen).

Jeg vil svare på den måde, at den pris jeg har nok ikke er version 5.
Jeg får priserne af Mensys og når man går ind på deres side så har de
en pris i Euro på 239.00 + moms hvilket matcher ganske nøjagtigt med
min pris.
Jeg kan godt se at Innotek har udsendt en pressemeddelelse den 26/9
men de har åbenbart glemt at informere forhandlerne.

/Knud

Fra : Allan

Dato : 29-09-02 23:04

On Sun, 29 Sep 2002 21:11:29 UTC, Knud Berggreen <knud@berggreen.invalid> wrote:

> Jeg vil svare på den måde, at den pris jeg har nok ikke er version 5.

Eftersom version 5 kan downloades gratis af v4 brugere, så kan der vel næppe
være nogen prisforskel.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-09-02 21:04

On 30 Sep 2002 00:04:09 +0200, allan2@warpspeed.dyndns.dk (Allan)
wrote:

>Eftersom version 5 kan downloades gratis af v4 brugere, så kan der vel næppe
>være nogen prisforskel.

Joohh, Innotek annoncerer version 5 til en "vejledende udsalgspris"
der er 150 Euro højere end hvad version 4.x er solgt til.

Fra : Allan

Dato : 30-09-02 23:27

On Mon, 30 Sep 2002 20:03:32 UTC, Knud Berggreen <knud@berggreen.invalid> wrote:

> Joohh, Innotek annoncerer version 5 til en "vejledende udsalgspris"
> der er 150 Euro højere end hvad version 4.x er solgt til.

Så må de da have kludret et eller andet sted. Jeg errindrer, at V4 blev forhøjet
temmeligt meget i pris efter en måneds tid. Måske har de glemt dette.