Munchkin
Fra : Jungo

Dato : 28-09-02 13:25

Nogen der har Munckin herinde? Vil lige høre om det er cool nok, før jeg
drøner ud og køber det.

-x- Jungo -x-

Fra : Jan Ozimek

Dato : 29-09-02 10:10

Jeg har det ikke, men har spillet det flere gange. Det er ret morsomt, fordi
der er en masse indforstået humor, som nok kun rollespillere forstår
Vær opmærksom på, at der er en masse forskellige spil, som hedder noget med
munchkin, men jeg har kun spillet kortspillet.

mvh. Jan Ozimek

Fra : morten lund

Dato : 29-09-02 11:47

Munchkin er *hysterisk* Det er en mængde gode gags i det, man kan få lov til
at være rigtig nedrig, og spillet ret uforudsigeligt
Hvis du ikke har det, så køb det!

Der er allerede een udvidelse: Unnatural Axe, med flere monstre og
muligheden for at spille ork, og der kommer snart en spacemunchkin med
sidekick regler!

men kom til Krikkit Con; vi har spillet og tager det helt sikkert med!
www.krikkit.dk

/Morten

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 29-09-02 13:29

"morten lund" <none@your.business.org> wrote in

> Der er allerede een udvidelse: Unnatural Axe, med flere monstre og
> muligheden for at spille ork, og der kommer snart en spacemunchkin med
> sidekick regler!

Jeg spillede Space Munchkin i fredags, og det er måske endnu sjovere end det
originale! Jeg kunne i hvert fald godt lide min Lazer-Mazer-Dazer +8

--
Andreas
http://www.solitude.dk