Download efter authentication
Fra : Henrik Oddershede

Dato : 25-09-02 15:36

Fra : Dennis Haney

Dato : 26-09-02 08:32

Henrik Oddershede <henrik@cs.auc.dk> writes:

> Hej.
>
> suexec). Det virkede altsammen godt bortset fra én detalje: Når man bliver
> bedt om at specificere hvor man vil have lagt filen, foreslår den
> scriptets filnavn, i stedet for det man rent faktisk downloader -- klart
> nok. Kan jeg komme udenom det på en eller anden måde?

du skal lege lidt med headeren og fortælle browseren hvilken MIME-type
og filnavn den får severet. Send en email til dig selv med en
attachement og se hvordan det ser ud der.

> Andet forsøg gik ud på noget med basic authentication - ikke særligt
> elegant, men det virker i det store hele. Jeg vil helst ikke bruge denne
> løsning.

Det har ikke som sådan noget at gøre med authentication, men det havde
du vel allerede fundet ud af?

--
Dennis
I have always thought explanations were overkill when correcting

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 26-09-02 15:36

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 26-09-02 19:38