En god roman?
Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-09-02 14:47

Hejsa.

Jeg læser Dansk på 1. år på HF. Har lige fremlagt mit første værk som var
Maria Hirses bog: Æblekinder. Næste værk som jeg skal fremlægge skal være en
roman gerne af en dansk forfatter.
Da jeg aldrig rigtig har læst har jeg ingen ide om hvilken roman der er god
til dette oplæg? jeg kan godt lide noget humoristisk, romantisk eller
psykologisk. Gerne ikke for tungt og gerne let læseligt og ikke for lang.

Gode forslag modtages MEGET gerne!!

/Helle
__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : itgrafen

Dato : 22-09-02 16:42

Hejsa Helle

jeg læste en novelle/roman på HF der hed Plastik.
den er kanongod, kan desværre ikke huske forfatteren, men søg den
det er et psykologisk spil om en pige/kvinde der vil være perfekt - som
barbie

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina

Dato : 24-09-02 22:41

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev i
> [...]
> den er kanongod, kan desværre ikke huske forfatteren, men søg den
> det er et psykologisk spil om en pige/kvinde der vil være perfekt - som

Mette Thomsen, hedder forfatteren.

Plastic kan helt sikkert varmt anbefales. Vi læste den som fælles værk i
klassen.

Mvh. Tina

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-09-02 16:43

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> posting:

>Da jeg aldrig rigtig har læst har jeg ingen ide om hvilken roman der er god

"Processen" af Franz Kafka eller "Sult" af Knut Hamsun

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt