Rollespil sang
Fra : john

Dato : 15-09-02 07:59

Hejsa..

Er der nogen af jer rollespil gutter der har sangen "Rollespil"?? Den er så fed!!

john

Fra : Jacob

Dato : 16-09-02 08:47

> Er der nogen af jer rollespil gutter der har sangen "Rollespil"?? Den er
så fed!!

Den er desværre ikke udkommet på noget som helst format endnu :( Jeg ville
ellers også gerne have den.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-09-02 09:37

Hvad er det for en sang?
Kendt hvorfra?

/Jeppe

Fra : morten lund

Dato : 16-09-02 14:40

Den er fra børneradio, og går egentlig kun ud over liverollespillere (eller
rollespillere som de ynder at kalde sig for tiden)
Jeg kan ikke huske præcis hvem der har gjort den, men det var måske et check
værd på børneradio's hjemmeside, på www.dr.dk/idiot

/Morten

Fra : Jacob

Dato : 16-09-02 14:48

> [...]
> rollespillere som de ynder at kalde sig for tiden)
> Jeg kan ikke huske præcis hvem der har gjort den, men det var måske et

Den fulde titel er Svedbanken - Rollespil. Den er bestemt værd at eje, men
ikke til at opdrive, da de ikke udgiver den. Jeg er endda blevet lovet sex
hvis jeg kan finde den. :(

Fra : morten lund

Dato : 16-09-02 14:50

cool, for halvdelen af hvad du er lovet, kan jeg da skaffe en båndoptagelse,
og mp3'e den!

/Morten

Fra : Jacob

Dato : 16-09-02 14:56

> cool, for halvdelen af hvad du er lovet, kan jeg da skaffe en
båndoptagelse,
> og mp3'e den!

Det er lige før det er en aftale.

Fra : maa

Dato : 08-11-02 18:17

Hmmm... Jeg har faktisk hentet sangen med KaZaA!

Bare et tip :)

http://www.kandu.dk/

Fra : morten lund

Dato : 09-11-02 12:47

Nu er der jo så bare den ting at Kazaa er Chaotic Evil
Og Som Paladin, må jeg ikke beskæftige mig med den slags entiteter, m,ed
min dre jeg vil slå den ihjel, og KaZaa's challenge rating er aaaalt for høj
for mig!

/Morten

Fra : Palle19

Dato : 25-04-03 20:04

Hej

Jeg har svedbanken men du kan gå ind og hente den på
http://www.nanzee.dk/ostemad/musik.htm

venlig Hilsen
Patrick

http://www.kandu.dk/