Lydproblemer + lidt blær
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-09-02 23:07

Jeg har fået et problem, der er ved at drive mig til vanvid. Jeg kan
ikke få lyden fra line-in på mit Soundblaster Live ud gennem højtalerne,
hvilket gør, at jeg for eksempel ikke har meget glæde af mit tv-kort.

Jeg kan sagtens optage lyd fra line-in, og jeg kan sagtens afspille den
optagne lyd - jeg kan blot ikke få den kørt direkte igennem. Det har
virket perfekt indtil for en uges tid siden, hvor et nedbrud blandt
andet ødelagde Cinema/2's inifil. Efter en geninstallering virker
Cinema/2 igen, så jeg tror ikke fejlen ligger her. Jeg bruger LB Mixer,
som jeg også har prøvet at geninstallere.

Hvad er det jeg overser?

P.S. Har I set WarpOverlay (http://os2.kiev.ua/en/overlay.php), der gør
det muligt at afspille video direkte på Arbejdspladsen? Den praktiske
anvendelse er måske begrænset, men det ser temmeligt blæret ud!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-09-02 07:14

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> wrote in message
> P.S. Har I set WarpOverlay (http://os2.kiev.ua/en/overlay.php), der gør
> det muligt at afspille video direkte på Arbejdspladsen? Den praktiske
> anvendelse er måske begrænset, men det ser temmeligt blæret ud!

Jeg har set noget lign. under Linux for flere år siden. Det ser ret blæret
ud med et TV-billede som baggrundsbillede på Desktop'en...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen