FolderWorkareaRunningObjects
Fra : steen

Dato : 08-09-02 09:50

Hi all

under HINI_SYSTEM_PROFILE finder jeg <subj>, som indeholder:

e:\arbejdsplads
e:\midlertidig arbejdsplads
e:\os2\install\installerede faciliteter\featyre install base-oversigt
f:\tools\gtu30\backup\backup02

De første 3 kan jeg sådan nogenlunde gå med til, men den sidste kradser
lidt i nakken syntes jeg.

Er det normalt eller hvad..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-09-02 10:50

steen wrote:

> Hi all
>
> under HINI_SYSTEM_PROFILE finder jeg <subj>, som indeholder:
>
> f:\tools\gtu30\backup\backup02
>
> Er det normalt eller hvad..??

Har du ikke selv sat folderen til at være work area? (arbejdsområde på
dansk?)
Om ikke andet må du vel kunne gå ind i den pågældende folders
indstillinger og fjerne fluebenet ud for Work area/arbejdsområde.

Jeg har kun de foldere nævnt, jeg selv har valgt til work area - og så
selvfølgelig Arbejdspladsen.

Forøvrigt, en af de fede funktioner Windows ikke har.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : steen

Dato : 08-09-02 17:40

Kim Ludvigsen wrote in a message to steen:

KL> Har du ikke selv sat folderen til at være work area? (arbejdsområde
KL> på dansk?)

Nejda. Men den (og backup00+01) er jo backups af arb. pladsen - så
hvorfor det kun er backup02 der er "arb område", ved jeg ikke.

KL> Om ikke andet må du vel kunne gå ind i den pågældende folders
KL> indstillinger og fjerne fluebenet ud for Work area/arbejdsområde.

Nej - den er grå'et ud. ;)

KL> Forøvrigt, en af de fede funktioner Windows ikke har.

Såmænd ja, jeg bruger det blot ikke - XPager fra XWorkPlace (el. lign)
er min måde at gøre det på.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-09-02 20:04

steen wrote:

> Såmænd ja, jeg bruger det blot ikke - XPager fra XWorkPlace (el. lign)
> er min måde at gøre det på.

Det er jo ikke helt det samme, eller har jeg misforstået noget? Er
Xpager ikke blot virtuelle desktops?

Fordelen ved at markere en folder som arbejdsområde er, at man kan få
startet, lukket eller minimeret programmer og foldere automatisk sammen
med arbejdsområdefolderen. Det er yderst brugbart til projektarbejde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : steen

Dato : 09-09-02 07:51

Kim Ludvigsen wrote in a message to steen:

KL> Det er jo ikke helt det samme, eller har jeg misforstået noget? Er
KL> Xpager ikke blot virtuelle desktops?

Du har helt ret - men som jeg skrev: "min måde at gøre det på". ;)
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/