PM erstatning
Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-09-02 15:56

Jeg er tidligere stødt på en erstatning til den traditionelle Program
Manager der bliver brugt på OS2 (warp 4).

Den var meget skrabet og egentlig kun beregnet til at kunne starte få
programmer, men ganske effektiv når maskinen bare skulle trække nogle
mailgateways.

Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder!

Er der nogen af jer derude, der har ideer?

Lars

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 05-09-02 18:44

On Thu, 5 Sep 2002 14:56:00, "Lars Stokholm" <lars@iconmedialab.dk>
wrote:

> Jeg er tidligere stødt på en erstatning til den traditionelle Program
> Manager der bliver brugt på OS2 (warp 4).

Mener du ikke erstatning for Workplace Shell'en? Der findes ikke nogen
grafisk erstatning for PM'en, der jo svarer lidt til en window manager
i *nix-systemer.

> Den var meget skrabet og egentlig kun beregnet til at kunne starte få
> programmer, men ganske effektiv når maskinen bare skulle trække nogle
> mailgateways.

Den allersimpleste metode er at bruge CMD.EXE i stedet. Bare ret:

SET RUNWORKPLACE=D:\OS2\PMSHELL.EXE

til:

SET RUNWORKPLACE=D:\OS2\CMD.EXE

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-09-02 23:44

> [...]

> Den var meget skrabet og egentlig kun beregnet til at kunne starte få
> programmer, men ganske effektiv når maskinen bare skulle trække nogle

Er det Roman Stangl's Program Commander du leder efter ??

http://www.geocities.com/SiliconValley/Pines/7885/

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Why is it you never run out of TP when you aren't on the john?

Fra : Bent Nielsen

Dato : 07-09-02 17:57

Filbar er en PM som bruger meget lidt ram den er sikker den du søger
ileb205.zip
FileBar v2.05, app launcher & shell replacemen

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://Box2000.dk & Http://TeamNord.dk