Ordliste
Fra : Mads Pedersen

Dato : 03-09-02 11:43

Jeg har forgæves søgt efter lister over ord som børn forventes at
kunne stave på forskellige trin.

F.eks. Trin 1: Ko, hus, bil etc.

Findes sådanne lister?

Jeg skal bruge dem i forbindelse med stave software som jeg har
udviklet.

Tak,

Mads Pedersen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 03-09-02 22:36

"Mads Pedersen" <lazygreatblue@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> F.eks. Trin 1: Ko, hus, bil etc.
>
> Findes sådanne lister?
>
> Jeg skal bruge dem i forbindelse med stave software som jeg har

Hej

Hvis du får fat i læsebøger fra de forskellige klassetrin, går du ikke helt
galt i byen, men du skal være bevidst om, at der er forskel på hvad man
børnene kan stave, og hvad de kan læse.
Især "Søren og Mette - bøgerne er gode at gå efter.

VH Birgitte