Hmmm...Dwarven Stones Part 2
Fra : Martin_P

Dato : 29-08-02 08:59

Jeg fik mine terninger igår(Tak EVOL for URL), men det viste sig at
det ikke helt var det jeg havde håbet..

Det jeg håbede på var enten terninger af massivt marmor eller
terninger af massivt crystal - dem jeg fik var massivt plactis med
nogle gnistreværk inden i - såmænd flotte - bare ikke flotte nok
)))

Kan det passe at der ikke er noget sted i DK man kan købe disse
terninger? Jeg har prøvet med Fantask også, men de siger bare - "Søg
på nettet" og jo - jeg kan også godt finde dem -
http://www.crystalcaste.com/stones.htm - jeg vil bare ikke handle i
udlandet(kald mig bare paranoid)

PLEASE help ))

Martin_P

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 29-08-02 10:09

Martin_P <mpXXX@alkaline-batteries.dk> writes:

> [...]
> terninger? Jeg har prøvet med Fantask også, men de siger bare - "Søg
> på nettet" og jo - jeg kan også godt finde dem -

Du har ikke grund til at være paranoid over at lave kreditkortkøb over
internettet. Du skal bare holde øje med din betalingsoversigt, og
hvis der kommer mærkelige betalinger på den, så sig det til din bank.
Tilsvarende kan du trække betalingen tilbage, hvis du ikke får din
vare. Det er så kreditkortsfirmaet, der skal kræve beløbet tilbage
fra modtageren.

Du skal ikke bekymre dig om bevisbyrden. Den er pr. default hos dem,
der har modtaget pengene.

Terningerne er iøvrigt rigtig flotte (og "billedet" af
diamantterningerne er ganske morsomt). Men de koster jo en sjat.

Og hvorfor har de ikke fundet ud af, at tallene på en d4 skal side i
spidserne og ikke i siderne.

   Torben

Fra : Martin_P

Dato : 29-08-02 12:01

..

>Og hvorfor har de ikke fundet ud af, at tallene på en d4 skal side i
>spidserne og ikke i siderne.
>
>   Torben
fordi det egentligt er ligegyldigt - så lø´ænge der ike står tal både
i bunden og på spidsen!! ))

Men jeg giver dig ret i , at på en d4 er det nemmere at se hvad man
har slået når tallet er på spidsen..)

MP

Fra : EV0L

Dato : 29-08-02 10:04

Det var fandens!
Jeg har altså set masiive ternninger i Faraos! Hvis jeg var dig ville jeg
sende dem tilbage i hoved på dem og forlange at få pengene tilbage!

Prøver også lige at tage fat i kraven på dem derinde... Så skriver jeg
tilbage...

-e.

Fra : EV0L

Dato : 29-08-02 10:16

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in message
> [...]
> sende dem tilbage i hoved på dem og forlange at få pengene tilbage!
>
> Prøver også lige at tage fat i kraven på dem derinde... Så skriver jeg

Yo Martin jeg har lige været på tlf med spille butikken "Faraos Cigarer" De
siger de i øjeblikket har 4 sæt terninger af liggende som er lavet af
sten??? (agat, blodsten, jade og en mere jeg ikke lige husker) Jeg syntes du
skal ringe ind til dem og snakke med dem engang til... Tlf: (+45) 333 222
11.

Deres hjemmeside er iøvrigt http://www.faraos.dk/ Men brug knoglen så de
ikke misforstår dig

Glæder mig til at høre om du kan få dem til at sende dig de rigtige
terninger....

-e.

Fra : Martin_P

Dato : 29-08-02 12:03

> [...]
>ikke misforstår dig
>
>Glæder mig til at høre om du kan få dem til at sende dig de rigtige
hmmm..det jeg var ude efter var enten massivt granit eller klar
krystal - og det har de ikke - øv...

Må vel på nettet aligevel

MP

P.S. der er vel ikke en af der der liiige har et visa kort nummer jeg
må låne i et par minutter, så lover jeg at jeg glemmer numemret igen
bagefter??

P.P.S. har i forresten set på den side jeg gav før - der er "Gold
Plated Sterling Dice" - koster $100!!! for 7 terninger!! )
Men de er fede!

Fra : EV0L

Dato : 29-08-02 12:42

> hmmm..det jeg var ude efter var enten massivt granit eller klar
> krystal - og det har de ikke - øv...

Ahhh ok, det skal være lige granit eller krystal... ok... Jamen så kan jeg
sku nok ikke hjælpe mere...
Fanatask har nok ret, du må nok til udlandet, eller finde en der kan lave
dem specialt til dig så.... (Nok ikke helt billigt.)

> P.S. der er vel ikke en af der der liiige har et visa kort nummer jeg
> må låne i et par minutter, så lover jeg at jeg glemmer numemret igen
> bagefter??

Prøv nr: 666 Jeg har hørt han låne penge ud... Men det er vist med renters
rente

-e.

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 29-08-02 13:45

> hmmm..det jeg var ude efter var enten massivt granit eller klar
> krystal - og det har de ikke - øv...

Jeg kunne bedst lide hematit (blodsten) terningerne samt malakit,
lazurit og azurit terningerne. Hematit er et dejligt tungt og solidt
materiale, og de tre andre stenarter har et godt farvespil. Men de er
noget dyrere end hematit.

> P.P.S. har i forresten set på den side jeg gav før - der er "Gold
> Plated Sterling Dice" - koster $100!!! for 7 terninger!! )
> Men de er fede!

Jeg kan bedre lide stenterningerne. Guld og sølv ser lidt tacky ud,
og mange folk vil tro at det er messing og tin. Stenene er lidt
vanskeligere at tage fejl af.

   Torben

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 29-08-02 13:10

Ikke sten, men bronze måske?
http://www.mjodvitnir.dk/stobning.htm

Fra : Martin_P

Dato : 29-08-02 13:50

On Thu, 29 Aug 2002 14:09:48 +0200, "Rasmus Klitgaard-Nielsen"
<anachrome@mac.com> wrote:

>Ikke sten, men bronze måske?
>http://www.mjodvitnir.dk/stobning.htm

FED ide, men jeg tror konen bliver lidt sur på mig efter at have lavet
42 meter dybe hakker i spisebordet(det er ubehandlet fyr - hehe)

))

MP