spejle en masse dir's uden en bestemt filt~
Fra : mr

Dato : 26-08-02 13:26

Hejsa er der ikke et klogt hoved der kan hjælpe mig.
Jeg ved ikke helt om dette er det rette sted at spørge; men nu prøver jeg!

Mit problem er, at jeg har ca. ½ TB med koncerter (KUN taperfriendly groups)
Jeg vil gerne oprette et dir. på min åbne server hvor jeg har et
spejlbillede af alle koncerterne (der hver især har sit eget dir evt med
under dir's). DOG vil jeg kun have kopieret filer *.txt og *.md5 med
over. IKKE *.shn (musikken). Jeg har ikke lige ½ TB til ftp-serveren!.

ex.
gd82-10-10.shnf med 3 under dir's. Der skal oprettes et dir med samme
navn og det skal kun indeholde md5 tjeksum- og txt filerne (der godt kan
ligge i under dirs!).

Er der én der "lige" kan ryste en løsning ud af ærmet (jeg vil
meget gerne slippe for at manuelt oprette 400 dir. og efterfølgende
flytte filer!)

På forhånd mange tak

Martin Rørdam, martin.rordam@email.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 26-08-02 14:02

On Mon, 26 Aug 2002 14:26:24 +0200, martin rordam wrote:

> [...]
> med under dir's). DOG vil jeg kun have kopieret filer *.txt og *.md5
> med over. IKKE *.shn (musikken). Jeg har ikke lige ½ TB til

Hva' mæ' a' bru'e rsync?

Mvh.

--
"It's only work if somebody makes you do it." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-08-02 14:08

mr <martin.rordam@email.dk> wrote:

>Er der én der "lige" kan ryste en løsning ud af ærmet (jeg vil
>meget gerne slippe for at manuelt oprette 400 dir. og efterfølgende
>flytte filer!)

Skal det foregå med FTP?

Hvis det kan holdes på OS-niveau gætter jeg på det er trivielt med den
rette kommando.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 26-08-02 14:17

mr <martin.rordam@email.dk> writes:
> [...]
>
> Er der én der "lige" kan ryste en løsning ud af ærmet (jeg vil
> meget gerne slippe for at manuelt oprette 400 dir. og efterfølgende

wget -r -np -l 0 -R shn ftp://dit.site/dir

Eller noget i den stil.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : mr

Dato : 26-08-02 18:50

Lars Balker Rasmussen wrote:

> wget -r -np -l 0 -R shn ftp://dit.site/dir
>
> Eller noget i den stil.

Det vil jeg kikke på. Mange tak for tippet!!!!

Martin Rørdam