Dvarwen Stones..
Fra : Martin_P

Dato : 26-08-02 06:59

Nogen her der ved hvor terninger i Granit, Crystal osv. kan købes i
Danmark? Jeg har fundet mange steder i udlandet, men der vil jeg ikke
handle..

Martin_P

Fra : EV0L

Dato : 26-08-02 09:33

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote in message
> Nogen her der ved hvor terninger i Granit, Crystal osv. kan købes i
> Danmark? Jeg har fundet mange steder i udlandet, men der vil jeg ikke
> handle..
>
> Martin_P

Jeg så nogle små men lækkre terninger af sten i Faraos... Jeg ved ikke om de
var i granit eller krystal, men de havde i rosen quarts og et pr. andre
former for sten...

-e.

Fra : Martin_P

Dato : 27-08-02 07:08

> [...]
>var i granit eller krystal, men de havde i rosen quarts og et pr. andre

Tak for det - de er nu bestilt!!

Martin_P

Fra : EV0L

Dato : 27-08-02 10:20

> Tak for det - de er nu bestilt!!

Cool! Så håber vi man slå godt med sådanne ternninger