Fusion
Fra : Mathias Nielsen

Dato : 24-08-02 14:50

Nogen der har et link til en anmeldelse af rollespillet Fusion.
Eller er der nogen der gider komme med en?

Det lyder nemlig spændende men vil lige have andres vurdering af det først

/Mathias

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 24-08-02 15:36

<http://xkapist.dk/artikler/anmeld/1999/fusion.htm>

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Rasmus Boserup

Dato : 24-08-02 17:22

Hejsa,

Selvom det ikke lige er en anmeldelse......vil jeg lige sige at Fusion nok
er det fedeste rollespil jeg har prøvet/set/læst længe, og jeg mener bestemt
at det på mange punkter slår de store amerikanske systemer.

Så hvis du kan lide (mørk) investigation så er Fusion noget af det fedeste!

Just my two cents.
Hilsen
Raz

Fra : JackPie

Dato : 25-08-02 17:20

Har ikke spillet, men ejer selv bogen og har læst den. Den er fed. Spillede
jeg ikke Shadowrun, og havde en verden ville jeg nok spille fusion i dag.

Bogen er ganske gennemført og fra andre spillere i Valon som spiller det fra
tis til anden har jeg ikke hørt noget negativt.

JackPie