mod_perl - problemer med dynamikken
Fra : Thomas Skyt

Dato : 08-08-02 17:07

Hej,

Når jeg ændrer på koden i mit mod_perl site, hænder det at apache spytter
det cachede / pre-compilede resultat af scriptet ud.
På den måde kan det ske at det nye indhold ikke kommer med ud, sådan som
det egentlig var tiltænkt.
Er der nogen mulighed for at ændre det - udover at gå tilbage til ren cgi
uden mod_perl?

/Thomas Skyt

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 08-08-02 17:18

http://perl.apache.org/docs/1.0/guide/porting.html#Reloading_Modules_and_Required_Files
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Thomas Skyt

Dato : 08-08-02 20:29

On Thu, 08 Aug 2002 18:18:05 +0200, Lars Balker Rasmussen wrote:

> http://perl.apache.org/docs/1.0/guide/porting.html#Reloading_Modules_and_Required_Files

Hmmm ... okay - så det vil sige at hvis jeg blot foretager en-eller-anden
forandring på selve hovedfilen, så vil apache "gen-cache" outputtet, ik'?

Men - vil det ikke kune være den ene child-proces, der gør det eller er
det hver child-proces, der kontrollerer output og sammenligner?

/Thomas Skyt

Fra : Dennis Haney

Dato : 02-09-02 08:17

> [...]

> Men - vil det ikke kune være den ene child-proces, der gør det eller er
> det hver child-proces, der kontrollerer output og sammenligner?

Det er det individuelle child der checker om scriptet er ændret hver gang.

--
Dennis
I have always thought explanations were overkill when correcting