Mangler AD&D bøger...
Fra : Troels Clausen

Dato : 07-08-02 23:30

Hej alle sammen, jeg søger en kopi af TSR AD&D Accessory bog som hedder
Elves of Evermeet...

Hvis nogen vil sælge denne bog så henvend jer venligst hurtigst muligt til
min e-mail glitch@ofir.dk...

Grunden til jeg har så travlt er fordi det er til en gave, hvis jeg altså
kan skaffe den i ordentlig kvalitet...

På forhånd tak
Troels Clausen
__________________________________________________________________ Troels
Clausen ICQ#: 91813894 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-08-02 10:01

"Troels Clausen" <glitch@ofir.dk> writes:

> [...]
> min e-mail glitch@ofir.dk...
>
> Grunden til jeg har så travlt er fordi det er til en gave, hvis jeg altså

Hvis alt fejler, så kan du overveje at skaffe den elektronisk (som .pdf fil).
Til kun $5 er det lige før du kan smide det oven i en rigtig gave :)
<URL:http://store.yahoo.com/wizardsboutique/tsr9430esd.html>

/L