Driver til pcmcia netværkskort
Fra : Morten Milling Jense~

Dato : 03-08-02 14:32

Hej

Jeg har et TRENDnet TE100-PCBus 10/100 Mbps netkort til min bærbare
computer. Problemet er, at jeg ikke lige kan finde en driver, som
fungerer under OS/2. Jeg har prøvet at checke www.trendware.com, men de
har ingen OS/2 driver til mit kort. Findes der ikke en "standard"
driver, jeg kan prøve, eller er det helt håbløst at få liv i kræet?

Jeg bruger Warp 4 uden fixpacks (endnu), da jeg lige har installeret det.

Mvh.
Morten Milling Jensen

Fra : peter volsted

Dato : 03-08-02 17:47

hi

Morten Milling Jensen wrote:

> [...]
> driver, jeg kan prøve, eller er det helt håbløst at få liv i kræet?
>
> Jeg bruger Warp 4 uden fixpacks (endnu), da jeg lige har installeret det.

Jeg kender ikke dit kort; men ved at filen: (c:)\ibmcom\macs\readmac.txt
indeholder en oversigt over de kort, som din tcpip-udgave kender, samt en del
gode oplysninger om installering.
Hvis din tcpip skal bringes up-to-date får du bedst hjælp her:
   <http://www.warpupdates.mynetcologne.de/>
Iøvrigt bør du nok snarest installere fp15

--
good luck

peter

Fra : Knud

Dato : 04-08-02 18:38

> [...]
> driver, jeg kan prøve, eller er det helt håbløst at få liv i kræet?
>
> Jeg bruger Warp 4 uden fixpacks (endnu), da jeg lige har installeret det.

Prøv at kigge på efter en driver til DEC 21x40 serien af lan chip.

Prøv evt. dette link.

http://pws.prserv.net/mckinnis/nicpak/

Mvh.

Knud