Net::SMTP og exchange server
Fra : F.Larsen

Dato : 31-07-02 20:22

Hej

Jeg har en lille sump Perl kode som sender en e-mail. Koden normalt virker
fint ... men når jeg bruger en exchange server som SMTP server kommer der en
fejl i den anden linie:

$smtp = Net::SMTP->new($smtp_host_name);
$smtp->mail($smtp_address); # Fejl !

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Rhodos/

Fra : Jesper Skriver

Dato : 31-07-02 20:29

On Wed, 31 Jul 2002 21:22:00 +0200, F.Larsen wrote:
> [...]
> fejl i den anden linie:
>
> $smtp = Net::SMTP->new($smtp_host_name);

Hvilken fejl ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : F.Larsen

Dato : 31-07-02 20:38

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Hvilken fejl ?

Har ikke lige den nøjagtige fejlmelding - men det var noget med at "Mail"
var unsupported ...

koden virker upåklagelig mod f.eks. tsicali og cybercities smtp's... men
ikke mod mit firmas exchange server ....

--
Flemming

Fra : Jesper Skriver

Dato : 31-07-02 20:39

On Wed, 31 Jul 2002 21:37:59 +0200, F.Larsen wrote:

> [...]
>
> koden virker upåklagelig mod f.eks. tsicali og cybercities smtp's...
> men ikke mod mit firmas exchange server ....

Hvordan forventer du noget sigende svar, når du ikke kan komme med en
fejlmeddelse, tror du vi er synske ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : F.Larsen

Dato : 31-07-02 21:08

> Hvordan forventer du noget sigende svar, når du ikke kan komme med en
> fejlmeddelse, tror du vi er synske ?

men det kunne måske tænkes at du havde støt på problemet før ?

--
Flemming

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-08-02 09:46

Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> writes:

> Hvordan forventer du noget sigende svar, når du ikke kan komme med en
> fejlmeddelse, tror du vi er synske ?
>
> --
> Jesper Skriver, CCIE #5456
> FreeBSD committer

Med den signatur? Jada :)

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 31-07-02 20:45

Hej "F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk>

>koden virker upåklagelig mod f.eks. tsicali og cybercities smtp's... men
>ikke mod mit firmas exchange server ....

Har du overvejet at spørge din IT-afdeling?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 31-07-02 21:23

On Wed, 31 Jul 2002 22:07:45 +0200, F Larsen wrote:

> men det kunne måske tænkes at du havde støt på problemet før ?

Det er svært at sige, når du ikke angiver hvilken fejlmeddelelse
problemet præcis udmønter sig i.

,

--
"Super heroes wear snow pants?" Adam Sjøgren
"When there's snow out, they do!" asjo@koldfront.dk