AD&D
Fra : Riverwind

Dato : 17-07-02 23:22

Jeg har på det seneste overvejet, om jeg skulle begynde at spille AD&D
igen - det er efterhånden 6-7 år siden nu. Så vil jeg lige høre, om der
findes klubber, foreninger eller bare grupper i Esbjerg og Sønderborg,
der spiller AD&D.

/Riverwind

Fra : Kuruderu

Dato : 18-07-02 01:27

Vi har en del AD&D spillere i Sønderborgs rollespils forening: Magnet (Mind
Ability Games NETwork)
du er velkommen til at kigge op i vores lokaler på sønderborg hus mandag og
torsdag fra 18:30.

MVH

Leo Knøsgaard
Commander of USS Magnet (dvs. næstformand for non-trekkies )