Rollespilsbøger til salg.
Fra : MP Jakobsen

Dato : 27-06-02 16:34

Hej med jer!
Jeg er ny i denne NG, så bær over med mig hvis jeg har ramt helt ved siden
af.

Det som det handler om er at jeg har nogle gamle rollespilsbøger som jeg
gerne vil have at vide hvad i mener er værd, og evt. nogle bud på hvad folk
vil give for dem

Jeg har:

Dungeon & Dragons 1. sæt Basis regler (den røde æske, æsken er gået lidt i
stykker, men ellers i ok stand.) Har fået at vide at denne for et par år
siden sagtens kunne sælges for et par hundrede kroner.

Dungeon & Dragons 2. sæt Ekspert regler (den blå æske, temmelig god stand)
mener at have hørt at den nærmer sig 300-400,-

Dungeons & Dragons Rules Cyclopedia (600 kroner er hvad jeg har hørt)

Og så til alt det som jeg ikke aner om er en krone værd:

-Dungeon & Dragons Creature Crucible: Night Howlers, fra 1992, flot stand
-Shadowrun - where man meets magic and machine, fra 1989
-nogle tabeller til Gary Gygax's Dangerous Journeys: Screen Booklet, fra
1992
-AD&D 2.ed Dragon Lance: New Beginnings by Mark Acres, 1991
-Fearful Passsages for Call of Cthulu 1920's, 1992
-AD&D Forgotten Realms - Waterdeep and the North, 1987
-AD&D 2.ed Lankhmar - Thieves of Lankhmar, 1990
-AD&D 2.ed Greyhawk Adventures -Child's Play 1989
-Dungeons & Dragons Creature Crucible: The Sea People
-AD&D - The Book of Lairs
-Star Wars - The Role Playing Game 2.ed, 1994
-AD&D 2. ed - Dungeon Master's Guide, 1989 - Man kan godt se at den er
blevet brugt, men ikke hærget
-AD&D 2. ed - Players Handbook, 1989 - ligesom DM's guide, man kan godt se
at den er blevet brugt, men den fejler intet. Det værste er at det øverste
af ryggen er ved at knække.

Så hvis der er nogen der har nogen idé om hvad jeg kunne få for de ting,
eller evt. et bud, ville jeg blive meget glad. Jeg bor i KBHs-området hvis
nogen gerne vil se dem.

MVH
MP

Fra : Claus Thomsen

Dato : 27-06-02 18:39

MP Jakobsen wrote:
> [...]
>
> Det som det handler om er at jeg har nogle gamle rollespilsbøger som
> jeg gerne vil have at vide hvad i mener er værd, og evt. nogle bud

Hvad angår de ældre D&D bøger/set kan du eventuelt prøve
http://www.acaeum.com/ for de seneste aktionspriser. Ved resten bør du
måske lige tjecke ebay.com før du sælger noget som potentielt er mange
værd - ikke at der umiddelbart er noget som ser nu til at være
specielt sjældent.

\cth