RPG Gruppe i Århus
Fra : MikkelDamgaard

Dato : 26-06-02 18:57

Jeg har ikke spillet Rollespil i alt for lang tid, og nu vil jeg gerne
igang igen. Jeg har spillet ( lidt ) AD&D og meget WRPG, og Call of
Chutulhu. Men jeg er åben for alt. By the way er jeg 24 år og har været
Master for det meste, men nu vil jeg bare gerne spille, så hvis Du/I har
en gruppe der mangler en spiller så skriv...
mikkeldamgaard@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Kuruderu

Dato : 26-06-02 20:04

Øh... hvad med: Fasta????

Kuruderu

Fra : Jungo

Dato : 25-07-02 00:41

Vi er nogle stykker på Skjoldhøjkollegiet, der vil til at starte noget
fantasy, og som oxo spiller lidt brætspil engang imellem. Var det noget ?

-x- Jungo -x-

Fra : David Nielsen

Dato : 14-01-03 01:13

Hvis der skulle være plads så mangler jeg en gruppe at spille med, bare smid
en mail..

David

Fra : John Hansen

Dato : 14-01-03 20:11

David Nielsen <Lovechild@foolclan.com> skrev:
>Hvis der skulle være plads så mangler
>jeg en gruppe at spille med, bare smid
>en mail..
>
>David

Hej Mikkel
Det er lidt for langt at køre for dig men her i Havnbjerg på ALS
har vi en Ridderklan og rollespil til den helt store målestok vi er
mange og vi er ved at lave en stor Borg på vores leders mark den
bliver lavet af store kampsten og vi er færdig med de 2 første tårne
men vi har hjemmeside på MSN under Ridderklan Nordborg så hvis du vil
se nogle af vores rustninger så kik ind
adressen er http://groups.msn.com/RIDDERKLANNORDBORG du er velkommen
til at skrive til os
Mvh Sir John

Fra : morten lund

Dato : 14-01-03 22:17

Hej David!

Hvis du kommer ned på Lions på Pustervig på torsdag, sådan ved ni tiden,
sidder vi en hel del rollespillere og hygger os over en fredelig fadøl/varm
chockolade; så hvis du kommer forbi og siger hej til os, kan vi måske finde
ud af noget?

hvis du blier i tvivl; så spørg bardamen (m/k) om hvor torsdagsklubben
sidder

/Morten
Infochef på Fastaval, Krikkitianer og sælsomt out of character

Fra : morten lund

Dato : 26-06-02 22:20

Hvis du er interesseret i noget lidt anderledes, så se på www.krikkit.dk, om
vi er for underlige for dig, ellers kan vi sikkert finde ud af noget; mød
eventuelt en masse rollespillere på Lions hver torsdag aften

/Morten
Krikkit Gamblers