| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Stofa-support !!!!!!!! Fra : Henrik Kjeldsen | 
  Dato :  11-06-02 16:11 |  
  |   
            Om det ligefrem rabler for Sofanet skal være usagt, men jeg fik da en meget
 mærkelig melding fra dem her i dag.
 Mit modem lever i sin egen lille verden.
 Når jeg trykker på det berømte "e" på proceslinien kommer der som regel bare
 beskeden "leder efter........"
 Da det nogle gange hjælper at slukke modemet på "standby" knappen, og lade
 modemet være slukket i ca. 10 sek., må jeg jo ligesom bruge denne metode.
 Igår låste mit modem så. Standby knappen virkede slet ikke.
 Da jeg så tog ledningen ud på bagsiden, og satte den i igen et par gange,
 hjalp det.
 Nu havde jeg jo et problem, så derfor ringede jeg til sofasupport idag.
 Jeg vil naturligvis gerne have byttet et defekt modem og måske havde de en
 løsning på problemet. MEEEEN, da sofasupport kom med udtalelsen at jeg havde
 lavet en forkert brugerfunktion, kan man ikke bytte mit modem.
 Standby knappen er IKKE beregnet til at slukke for sit modem, HELLER IKKE
 når man tager på ferie og lign. ØØØhhh hvad er det lige en standbyknap så er
 godt for.
 Hvad skal jeg sige : F... sofasupport.
 Spørgsmålet er bare nu: Hvordan slukker jeg nu for mit fjernsyn på
 fjernbetjeningen, uden at min garanti ryger sig en tur ???
 Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???
 Må jeg dreje nøglen i min bil om til "0" når jeg skal slukke for den, eller
 skal jeg bare hive alle 4 tændrørsledninger af ???
 Jeg er målløs.
 Sikke en gang pladdersupport.
 Da jeg sagde til supportfætteren at jeg med stor sandsynlighed IKKE vil have
 sofanet når jeg flyttet (inden for nær fremtid), var han bare fulstændig
 ligeglad.
 Ikke noget med at han ønskede at løse mit problem, næææ nej, da han ikke
 kunne se noget problem inde hos ham, ja så var der ikke noget problem.
 
 Henrik Kjeldsen
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Højriis Krist~ (11-06-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ | 
  Dato :  11-06-02 16:23 |  
  |  
 
            "Henrik Kjeldsen" <hkmk@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 news:3d06130a$0$674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 > Standby knappen er IKKE beregnet til at slukke for sit modem, HELLER
 IKKE
 > når man tager på ferie og lign. ØØØhhh hvad er det lige en standbyknap
 så er
 > godt for.
 Hvad står der i din vejledning?
 Hvis der ikke direkte står nogen steder at du skal pille, hvorfor roder
 du så med udbyderens udstyr i stedet for at ringe til kundeservice?
 > Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???
 Det er sandsynligvis din egen bil og ikke en udbyders
 --
 Martin Højriis Kristensen  -   http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Søren Lundfald (11-06-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Lundfald | 
  Dato :  11-06-02 21:35 |  
  |   
            "Henrik Kjeldsen" <hkmk@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 news:3d06130a$0$674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 
 > Mit modem lever i sin egen lille verden.
 > Når jeg trykker på det berømte "e" på proceslinien kommer der som regel
 bare
 > beskeden "leder efter........"
 
 Og derved kan du konstatere at det er modem'et den er gal med??
 
 > Da det nogle gange hjælper at slukke modemet på "standby" knappen, og lade
 > modemet være slukket i ca. 10 sek., må jeg jo ligesom bruge denne metode.
 > Igår låste mit modem så. Standby knappen virkede slet ikke.
 
 Løses oftest ved:
 1. Tage strømkabel af modem
 2. "Tappe" på standby knappen
 3. Sætte strømkabel på modem og lade det stå og starte op i 20-30 sek.
 (modem slukker derefter)
 4. Tænd modem på standby knappen
 
 > Nu havde jeg jo et problem, så derfor ringede jeg til sofasupport idag.
 > Jeg vil naturligvis gerne have byttet et defekt modem og måske havde de en
 > løsning på problemet. MEEEEN, da sofasupport kom med udtalelsen at jeg
 havde
 > lavet en forkert brugerfunktion, kan man ikke bytte mit modem.
 
 Dit modem kan kun ombyttes hvis det er konstateret defekt af Stofa eller
 ifm. opgradering.
 
 > Hvad skal jeg sige : F... sofasupport.
 
 = Flot stofasupport?
 
 > Spørgsmålet er bare nu: Hvordan slukker jeg nu for mit fjernsyn på
 > fjernbetjeningen, uden at min garanti ryger sig en tur ???
 
 Spørger din TV forhandler
 
 > Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???
 > Må jeg dreje nøglen i min bil om til "0" når jeg skal slukke for den,
 eller
 > skal jeg bare hive alle 4 tændrørsledninger af ???
 
 Spørg din mekaniker eller forhandler
 
 > Jeg er målløs.
 > Sikke en gang pladdersupport.
 > Da jeg sagde til supportfætteren at jeg med stor sandsynlighed IKKE vil
 have
 > sofanet når jeg flyttet (inden for nær fremtid), var han bare fulstændig
 > ligeglad.
 
 Det er da fuldt forståeligt fra din side, at du vil skifte udbyder, hvis du
 har mange problemer med StofaNet.
 Det er op til dig, men det er ligegyldig viden for en supporter. Hans job er
 jo at hjælpe dig med dit problem.
 
 > Ikke noget med at han ønskede at løse mit problem, næææ nej, da han ikke
 > kunne se noget problem inde hos ham, ja så var der ikke noget problem.
 
 Igen:....En supporter sidder der jo for at hjælpe kunderne. Hvis problemet
 ikke er løst, må du jo ringe til supporten igen. Evt. må du bede om at komme
 til at tale med en anden supporter.
 --
 Mvh
 Søren Lundfald
 
 At a bus station the bus stops
 At the train station the train stops
 At my work I have a workstation
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |