Diskussionsmappe i GW
Fra : Arne Skriver

Dato : 04-06-02 12:23

Hej

Jeg har oprettet en delt diskussionsmappe i GW. Det fungerer fint at man kan
have emner i tråd, men sorteringen er da helt ad h... til.

Jeg kan ikke greje hvilke kriterier den sorterer efter, men ville egentlig
helst sortere efter dato - faldende. Er der nogen der kan fortælle mig om
det kan lade sig gøre - og i så fald: hvordan gør man?

Arne Skriver
Faaborg Kommune

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 07-06-02 07:06

Er det Groupwise 5.5 el. 6 ??
I Groupwise 6 kan du ved at vælge egenskaber -> vis på din diskussionsmappe
ændre sorteringen. (Sorter efter: samt Sorteringsrækkefølge:)

/Kasper