Hvor finder jeg AD&D adventures på nettet?
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 03-06-02 09:08

Hvor kan jeg finde AD&D historier på nettet. Jeg er ny som Dungeon-master,
og spillerne skriger på at spille.
Hjælp mig!!! Jeg er 12 år og meget desperat.

Vh Troels

Fra : Jeppe Møller

Dato : 03-06-02 13:23

Jeg kom til at tænke på
http://rlyeh.trc.dk/
som måske er for uoverskuelig til at starte med?

Jeg så at der lå lidt på
http://www.xkapist.dk/
også

Lidt blandet ballade her
http://www.fortunecity.com/rivendell/furcadia/542/

Alle links fandt jeg fra
http://www.fortunecity.com/rivendell/furcadia/542/

Men måsker er der folk derude der har lidt emre specifikke links til AD&D
end det ejg kunne præstere her.

Held og lyke videre med jagten
/Jeppe

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 03-06-02 12:40

Tak for svaret

mvh Troels

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 03-06-02 14:47

Ved du måske hvor jeg kan finde noget, stadig til ad&d, med både handling,
men også Hack 'n' Slash?

Fra : morten lund

Dato : 03-06-02 17:14

tril ned på dit bibliotek og se om de ikke kan skaffe dig nogen gamle numre
af Dragon Magazine

/Morten

Fra : Peter Kaas

Dato : 04-06-02 07:56

> gamle numre af Dragon Magazine

Du mener vel Dungeon Magazine, ikke også?

Mvh
Peter

Fra : morten lund

Dato : 04-06-02 09:54

Osse Dungeon; Dragon havde dem bestemt osse (med mindre jeg har forlagt min
hukommelse)

/Morten

Fra : Peter Kaas

Dato : 04-06-02 17:39

> Osse Dungeon; Dragon havde dem bestemt osse

Dragon havde vist nok en gang imellem et scenarie, men det var nu Dungeon
der var scenariebladet. Dungeon havde (eller har - findes det stadig?) /kun/
scenarier.

Mvh
Peter

Fra : morten lund

Dato : 05-06-02 09:51

Det er bestemt muligt, jeg læste aldrig dungeon (jeg har aldrig spillet D&D
før jeg prøvede en smule 3rd ed.)

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-06-02 19:09

On Mon, 3 Jun 2002 10:07:40 +0200, "Torben Abildgaard"
> [...]

>og spillerne skriger på at spille.
>Hjælp mig!!! Jeg er 12 år og meget desperat.

Prøv www.tsr.com WOC har lagt en masse gamle AD&D ting på nettet, som du
kan d/l gratis. Dette gælder også de forskellige Complete xxx bøger,
muligvis også PO.

Fly

Fra : Mads Hvelplund

Dato : 05-09-02 09:30