Efterlysning: modenhed
Fra : N

Dato : 31-05-02 00:20

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at lave og spille nogle live rollespil. Men de
arrangementer jeg har kunnet finde (på nettet) er ikke min smag. Jeg vil
gerne spille med voksne (25+ år) og fornuftige mennesker. Fantasy og sværd
og trolddom er ret yt, jeg vil helst have science fiction eller spioneri. Er
der slet ingen på min bølgelængde?

- Nx

Fra : Kuruderu

Dato : 31-05-02 01:11

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg ved at der i Kgh og Århus er nogle ret
seriøse Live grupper der også laver andet end Fantasy.

Kuruderu

Fra : N

Dato : 31-05-02 11:46

Det skete, at "Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dk> ytrede noget i
retning af...
> Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg ved at der i Kgh og Århus er nogle
ret
> seriøse Live grupper der også laver andet end Fantasy.

Jeg bor i Kgh... tror jeg. Kan du ryste op med nogle navne, eller skal jeg
kaste en spell på dig?

Tak for dit svar!

Nx

Fra : Kuruderu

Dato : 31-05-02 13:39

Undskyld Kbh ikke g. Jeg sender en mail til dig privat om et par dage, skal
lige ned i vores klub og hente en liste...

Leo Knøsgaard
Commander of USS Magnet
(Næstformand i Rollespils foreningen Magnet i sønderborg)

Fra : Mayor_Tom

Dato : 02-06-02 16:02

Det lyder som om du trænger til at spille noget LIVE Vampire The
Masquerade...

Der findes grupper i Viborg, Odense, Sæby, Aarhus, Aalborg og København (og
sikkert flere steder) som spiller Live Vampire på måndeligt basis, hvis jeg
ikke tager meget fejl.... men jeg kender kun noget til hvad der sker i
Aalborg og Viborg området....

/Morten Nørgaard, TRoA

Fra : N

Dato : 02-06-02 16:46

Dav du!

"Mayor_Tom" skrev i ...
> Det lyder som om du trænger til at spille noget LIVE Vampire The
> Masquerade...

Nå? hvordan det?

Jeg må sige at vampyrer er et af mine store hadeobjekter. Og i det hele
taget alle former for magi og overnaturlighed og andre utroværdige
nødløsninger fra dårlige forfattere. Næh, lad os få nogle tidsmaskiner!

> [...]
jeg
> ikke tager meget fejl.... men jeg kender kun noget til hvad der sker i
Well, tak for dit forslag, men jeg tror jeg sidder over denn gang...

- Nx

Fra : Martin Thunø

Dato : 02-06-02 21:52

N <x@x.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:L1rK8.37131$4f4.1263801@news000.worldonline.dk...
> [...]
> taget alle former for magi og overnaturlighed og andre utroværdige
> nødløsninger fra dårlige forfattere. Næh, lad os få nogle tidsmaskiner!

Er tidsmaskiner ikke overnaturlige ?????????????

> (og
> jeg
> Well, tak for dit forslag, men jeg tror jeg sidder over denn gang...
>

> - Nx

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : N

Dato : 03-06-02 01:46

Hej,

"Martin Thunø" skrev
> Er tidsmaskiner ikke overnaturlige ?????????????

Det var ironisk ment, derfor en

Men nej, tidsmaskiner baseret på fx Einstien-Rosen-broer er ikke
overnaturlige. Om de er mulige er en anden snak. God science fiction er mere
faction end fiction. Magi er mangel på viden. Basta.

- Nx

Fra : morten lund

Dato : 03-06-02 01:53

"Martin Thunø" <martin.thunoe@teliamail.dk> wrote in message

> N <x@x.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:L1rK8.37131$4f4.1263801@news000.worldonline.dk...

> Er tidsmaskiner ikke overnaturlige ?????????????

i forhold til vampyrer? -JEG vælger at tro mere på en tidsrejse end Das
Vampir

/Morten