| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Tiscali, hvordan opsiger man ?? Fra : Kim | 
  Dato :  29-05-02 06:32 |  
  |   
            Jeg skal have opsagt mit abonnement hos Tiscali.
 Man hvordan i alverden bærer man sig ad ?
 
 Jeg har sendt brev tilbage i april, jeg har sendt fax til dem 2
 gange, og E-mailet dem 1 gang. Har ikke hørt en dyt fra dem.
 Derudover har jeg ringet én gang. Da fik jeg at vide, at man skulle
 sende et brev, eller en fax ???? Hmm...supporteren knaldede røret
 på, inden jeg fik fortalt ham, at det havde jeg lissom prøvet.
 
 Nogen gode forslag ??
 
 Mvh, Kim
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Knud Gert Ellentoft (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft | 
  Dato :  29-05-02 06:43 |  
  |  
 
            Wed, 29 May 2002 07:32:09 +0200,  skrev "Kim" <kimspur@image.dk>:
 >Nogen gode forslag ?
 Spørg i en intern Tiscaligruppe også, der plejer da at være
 rimelig god hjælp at få der.
 -- 
 Knud -  http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
 skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
 Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Henning (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henning | 
  Dato :  29-05-02 10:00 |  
  |   
            On Wed, 29 May 2002 07:32:09 +0200, "Kim" <kimspur@image.dk> wrote:
 
 >Jeg skal have opsagt mit abonnement hos Tiscali.
 >Man hvordan i alverden bærer man sig ad ?
 >
 >Jeg har sendt brev tilbage i april, jeg har sendt fax til dem 2
 >gange, og E-mailet dem 1 gang. Har ikke hørt en dyt fra dem.
 >Derudover har jeg ringet én gang. Da fik jeg at vide, at man skulle
 >sende et brev, eller en fax ???? Hmm...supporteren knaldede røret
 >på, inden jeg fik fortalt ham, at det havde jeg lissom prøvet.
 >
 >Nogen gode forslag ??
 
 Du har jo allerede opsagt linien? Har du opsagt pr. 1. juni, hiver du
 stikket ud den dag, og afviser efterfølgende regnigner. Bruger du
 derimod forbindelsen bare een dag, har du stiltiende accepteret
 fortsat abonnement.
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Møller (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Møller | 
  Dato :  29-05-02 14:53 |  
  |   
            "Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:9159fugrgjofnakic9409ejd072dc5ncc0@4ax.com...
 > On Wed, 29 May 2002 07:32:09 +0200, "Kim" <kimspur@image.dk> wrote:
 >
 > >Jeg skal have opsagt mit abonnement hos Tiscali.
 > >Man hvordan i alverden bærer man sig ad ?
 > >
 > >Jeg har sendt brev tilbage i april, jeg har sendt fax til dem 2
 > >gange, og E-mailet dem 1 gang. Har ikke hørt en dyt fra dem.
 > >Derudover har jeg ringet én gang. Da fik jeg at vide, at man skulle
 > >sende et brev, eller en fax ???? Hmm...supporteren knaldede røret
 > >på, inden jeg fik fortalt ham, at det havde jeg lissom prøvet.
 > >
 > >Nogen gode forslag ??
 >
 > Du har jo allerede opsagt linien? Har du opsagt pr. 1. juni, hiver du
 > stikket ud den dag, og afviser efterfølgende regnigner. Bruger du
 > derimod forbindelsen bare een dag, har du stiltiende accepteret
 > fortsat abonnement.
 >
 
 Problemet er at han ikke kan bevise at han har opsagt linien så længe han ikke har modtaget en accept fra Tiscali. Nej, skriv en
 opsigelse til dem og send den anbefalet så du har en kvittering (bevis) på at du har sendt dem opsigelsen.
 
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Henrik Larsson (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Larsson | 
  Dato :  29-05-02 17:49 |  
  |   
            > Problemet er at han ikke kan bevise at han har opsagt linien så længe han
 ikke har modtaget en accept fra Tiscali. Nej, skriv en
 > opsigelse til dem og send den anbefalet så du har en kvittering (bevis) på
 at du har sendt dem opsigelsen.
 
 Jeg mener også at en fax er godt nok.
 
 Man får jo en kvitering fra den modtagende fax om den har modtaget den.
 
 Men spørg i dk.videnskab.jura.
 
 Mvh Henrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Gregers Petersen (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Gregers Petersen | 
  Dato :  29-05-02 19:07 |  
  |  
 
            "Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
 news:535J8.11992$N46.471789@news010.worldonline.dk...
 > ... og send den anbefalet så du har en kvittering
 > (bevis) på at du har sendt dem opsigelsen.
 Nemlig.
 Man bør _altid_ sende så vigtige dokumenter som anbefalet brev.
 --
 MvH
 Gregers Petersen
 http://disclaimer.gpweb.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ivar Madsen (29-05-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivar Madsen | 
  Dato :  29-05-02 22:43 |  
  |   
            On Wed, 29 May 2002 20:06:42 +0200, "Gregers Petersen"
 <usenet@fjern-dettegpweb.dk> wrote:
 
 >Man bør _altid_ sende så vigtige dokumenter som anbefalet brev.
 
 Nej, men hvis ikke man får et svar, så bør man sende en rykker vedlagt
 en kopi af det oprentlige brev, som anbefalet. Ingen grund til at
 bruge penge på anbefalede brev hvis ikke det er nødvendigt.
 
 Jeg fik engang for flere år siden en regning fra Tele2, ikke noget
 galt i det, men den var på over tusinde kroner mere end forventet, og
 nummeret der var brugt til den store regning var et jeg tiderliger
 havde haft som bi nummer på en ISDN. Jeg skrev en mail, intet svar,
 jeg sendte et brev intet svar, jeg sendte et anbefalet brev MED SVAR
 KORT, intet svar, jeg lænede mig tilbage indtil der kom en rykker, jeg
 ringede, de havde ikke fået et brev fra mig med en indsigelse over
 regningen, jeg spurgte om hun havde en FAX i nærheden, som jeg kunne
 FAX'e kviteringen fra Post Danmark, så hun kunne se hvem der havde
 modtaget mit brev, som jeg kunne se var modtaget med dato og
 klokkeslæt, og så kunne hun pluskelig godt se at de havde fået et brev
 fra mig.
 
 Pointe, når man bruger penge på et anbefalet brev, så brug de sidste
 kroner på at få et svarkort med det samme, det er billiger og ikke
 mindst hurtiger, end at bede PD om kvitering på aflevering af det
 anbefalede brev når man har brug for den kvitering.
 
 -- 
 news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
 det vil snart blive muligt at poste
 hvis man har et BrugerID
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |