Storyteller
Fra : Kuruderu

Dato : 27-05-02 18:45

Hejsa

Er der nogen her der har erfaring med storyteller? primært VtM og Mage.

Jeg er ved at lave en række scenarier til ovennævnte men kunne godt bruge
nogle ideér eller foreslag fra andre folk.

Kuruderu

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-05-02 13:10

Jeg har nogle scenarier liggende til WOD
Dem der er 'forståelige' for andre og ikke for personligt rettede mod mine
egene kampagner er dog ikke til Vampire, men som inspirationsmateriale tror
jeg det er godt nok.
Jeg bruger reglerne for WOD og sætter det end i et 'Cthulu-agtigt' univers
Spillerne spiller mennesker og kommer ud for det overnaturlige- de får det
ikke kastet i hovedet, men det hele ligger under overfalden i ægte Poe-stil.
Derudover har jeg krydret det med et stærkt underflow af sort humor - se
evnt. mit tråd i 'Sjove historie' her i gruppen for eksempel.
Hvis det har interesse kan jeg godt maile det.
Scenarierne er kreeret til at fungere i 1950'erne
Mine scenarier til VtM tror jeg ikke er så forståelige for andre end mig...
desværre..

/Jeppe

Kuruderu <kuruderu@dak.kollegie6400.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf270b0$0$11911$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...