Icewind Dale Monster Compendium
Fra : Martin Thunø

Dato : 26-05-02 21:18

Da jeg i øjeblikket er i gang med at spille Icewind Dale - ville jeg lige
spørge om der er nogen som der ved om der findes en compendium, altså en
liste - over de monstere som der er i spillet. Den skal helst indeholde en
beskrivelse af det enkelte monster med hvor mange HP at det har og om det
har specielle/magiske evner samt hvilket våben der er bedst imod det.

Jeg ved, at der findes et compendium til "alm./normalt" AD&D og da spillet
er opbygget på disse regler håber jeg, at det findes.

På forhånd tak

Martin

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : EV0L

Dato : 26-05-02 21:52

Du finder bl.a et monster compendium og meget andet til alle Icewind Dale &
Baldurs Gate spillende på: http://www.baldursgatehaven.com

God fornøjelse
-e.

Fra : Martin Thunø

Dato : 27-05-02 22:40

> God fornøjelse

Tak for tippet - vil helt sikkert snuse rundt på siden efter guf

Martin

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->