Norman Virus Control
Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-05-02 20:21

Norman Virus Control...
Norman er en af verdens ledendende virksomheder indenfor datasikkerhed
med bl.a. produkter til viruskontrol, personlig firewall, kryptering,
risikoanalyse, genetablering af data og sikker sletning.
Norman Virus Control findes i adskillige sprog og til adskillige
operativsystemer, heriblandt også til OS/2.

Vi har netop indgået aftale med Norman Data Defense Systems A/S om
forhandling af Norman-produkterne i vores markedsområde.

Mere info på http://www.berggreen.dk/dk/

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-02 21:29

"Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote in message
> Norman Virus Control findes i adskillige sprog og til adskillige
> operativsystemer, heriblandt også til OS/2.

Hvad skal man lige bruge virusbeskyttelse til på en OS/2-maskine ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : thomas@lersey.dk

Dato : 15-05-02 22:04

Jeg bruger en OS/2 maskine som mail server (Weasel) for resten af
familien, og kan jeg fange en virus her inden den bliver læst af outlook
på en af børnenes maskiner så har jeg da opnået en hel del. Dette fanger
ikke alle vira men de fleste.

/Thomas

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-05-02 15:00

"Jesper G. Poulsen" skrev:

> "Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote in message
>
> Hvad skal man lige bruge virusbeskyttelse til på en OS/2-maskine ?

Ja nu kunne det jo være at var windows, da den er med på samme cdrom.

Her er lidt fra men cdrom fra Norman som tak for hjælpen som betatester.
NORMAN VIRUS CONTROL v5.30
Copyright Norman ASA
April 2002

SYSTEM REQUIREMENTS

This version supports installation of NVC v5 on Windows 95/98/Me,
Windows NT/2000/XP machines, OS/2 Warp 4, OS/2 Warp Server,
WorkSpace On-demand, and eComStation.

For Windows 95, Internet Explorer 4.0 or higher is required. WinSock2
must be installed.
For Windows NT, version 4 with SP4 (or higher) and Internet Explorer
4.0 (or higher) are required.
For OS/2 we recommend Warp 4 fp 15 (or higher) and Java 1.1.8.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-05-02 22:59

On Wed, 15 May 2002 22:29:03 +0200, Jesper G. Poulsen wrote:

>"Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote in message
>
>Hvad skal man lige bruge virusbeskyttelse til på en OS/2-maskine ?

OS/2 er ikke usårlig...langtfra...rent faktisk er OS/2 noget af et tag-selv
bord for en orm og det er jo blevet mere og mere populært at benytte
Windy-programmer under Odin....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-05-02 12:25

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote in message
> [...]

OS/2 er ikke usårlig...langtfra...rent faktisk er OS/2 noget af et tag-selv
bord for en orm og det er jo blevet mere og mere populært at benytte

Så langt havde jeg ikke tænkt. Bruger primært OS/2 som server-OS ikke som
generel workstation.