Vil være med til at lave et RGB?
Fra : Ebbe

Dato : 12-05-02 19:59

Jeg er igang med at lave et 2D rollespil. Du behøver ikke selv kunne
programmere.

http://www.avidgamers.com/BendedShadows/

--
Ebbe fra http://www.Skummer.com
Dit sted med øl...

Fra : Jan Christensen

Dato : 13-05-02 12:42

Ja det vil jeg da godt... har også tilmeldt mig på den gruppe der..

Man skal jo åbenbart være medlem før man kan komme ind

Hvad handler spillet egentlig om. Jeg kan nemlig ikke download version
herpå!

Så kom med en kort beskrivelse... evt billeder !!

Fra : Kim Holmstrøm

Dato : 14-05-02 22:40

Jeg kan tilgengæld godt programmere, og designe baner, plots, npc'ere og
hvad der nu høre med.
Jeg har ikke så meget tid, men vil da gerne se på om jeg ikke kunne få det
presset ind :)

Fra : Kim Holmstrøm

Dato : 14-05-02 22:44

Hmm nu så jeg lige betaen.
Det er ikke lavet i VB vel ?? du burde overveje at bruge C++, og DirectX.
Det er ikke så svært igen, og det bliver meget federe.
Men jeg vil stadig gerne hjælpe

vh - Kim

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 28-05-02 05:52

Ja det er sørme early beta man kan downloade! Men Spiderweb har bevist at 2d
rpg stadig kan være fedt, så go for it!

Prøv også at spørg i dk.computer.spil