counter og moz1
Fra : steen

Dato : 11-05-02 09:12

Hi all

Gider nogle der bruger Moz1 lige checke om min tæller's værdi er synlig
i briwseren - her er den 'væk' i Moz1, men OK i alt andet jeg har
pr¢vet med (ns/2 + msie5.5).

Om det er relateret kun til Moz1, og ikke til Moz0.9x har jeg ikke
testet.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-05-02 11:13

steen wrote:

> Gider nogle der bruger Moz1 lige checke om min tæller's værdi er synlig
> i briwseren - her er den 'væk' i Moz1, men OK i alt andet jeg har
> pr¢vet med (ns/2 + msie5.5).

Heller ikke synlig her. Build 2002050709

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : steen

Dato : 11-05-02 14:27

Kim Ludvigsen wrote in a message to steen:

KL> Heller ikke synlig her. Build 2002050709

Takker.

K¢rer du med SmartCache..?? Hvis "ja", kan jeg så få dig til at klikke
på tælleren og vise mig hvad du ser, hhv MED SC, og uden. Her får jeg
en low-gfx version med SC, men high-gfx uden SC.

Jeg mener at have fundet ud af det kan skyldes user-agent informationen
der sendes til serveren - og jeg har ikke haft held med fake_user_agent
parametret.

I NS får jeg en error ang http 0.9 med SC, og OK uden.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-05-02 15:18

steen wrote:

> Takker.
>
> K¢rer du med SmartCache..?? Hvis "ja", kan jeg så få dig til at klikke

Jeg kører ikke med SmartCache.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Allan

Dato : 12-05-02 17:30

On Sat, 11 May 2002 08:12:02 UTC, "steen" <bondos@paradis.dk> wrote:

> [...]
> pr¢vet med (ns/2 + msie5.5).
>
> Om det er relateret kun til Moz1, og ikke til Moz0.9x har jeg ikke

Den er osse usynlig her i Moz.
På den anden side, så smed jeg lige top-framen ind i den flotte W3C validator
icon, du har - og den læssede da en god portion fejl ud omkring den side... ???

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.