register over danske regnskap
Fra : Vidar Lüders

Dato : 02-05-02 09:09

Finns det et register hvor man kan bestille regnskap for danske selskaper?

Vidar

----------------

Fjern spam_ fra e-post adresse

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-05-02 16:48

"Vidar Lüders" wrote:

> Finns det et register hvor man kan bestille regnskap for danske selskaper?

Selskabsstyrelsen.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen

Fra : Mikkel T. Kromann

Dato : 02-05-02 16:48

Erik G. Christensen wrote:

> Selskabsstyrelsen.

Som kan findes på

http://www.eogs.dk/ (retteligen Erhvervs- og Selskabsstyrelsen)

hvorfra man kommer videre til regnskaberne på

http://www.publi-com.dk/index2.htm

--
Venlige hilsner Mikkel

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-05-02 18:44

"Mikkel T. Kromann" wrote:

> Som kan findes på
>
> http://www.eogs.dk/ (retteligen Erhvervs- og Selskabsstyrelsen)
>
> hvorfra man kommer videre til regnskaberne på
>
> http://www.publi-com.dk/index2.htm

Tak for supplerende oplysning

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen

Fra : EOPE

Dato : 04-05-02 19:47

Du kan downloade gratis regnskaber på alle noteret virksomheder på
www.xcse.dk (fondsbørsen)

Mvh
Martin

Fra : Mikkel

Dato : 20-05-02 09:30

"EOPE" <eope@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan downloade gratis regnskaber på alle noteret virksomheder på

Har du et mere specifikt link? Synes ikke jeg kan finde dem derinde.

/Mikkel

Fra : EOPE

Dato : 20-05-02 21:30

Det er nok nemmest at gå ind på forsiden og indtast en virksomhed i den
"søgebox" du kan se ved siden af deres logo.
Fx danske bank. Efter at have trykket søg kommer resultaterne fra din
forespørgsel frem. Normalt vil den virksomhed du har søgt
efter stå øverst. Tryk på den. Altså tryk på danske bank. Nu komme du ind på
de infos børsen offentlige gøre om den pågældende
virksomhed. Tryk på meddelelser. Her vil du se de (seneste)
fondsbørsmeddelelser danske bank har offentlig gjort. Bland dem finder du
årsregnskabet.

Hilsen
Martin

Fra : [2920]magnus alkil

Dato : 20-05-02 19:08

Du kan vel også bruge Greens på biblioteket hvis du ikke kan finde
regnskaberne på nettet