Warhammer (evt. GW) spillere?
Fra : Carsten Bülow

Dato : 01-05-02 13:47

Dette er ud af ren nysgerrighed. Er der Warhammer eller GW spillere på
denne newsgroup, som ikke følger med på Goblins Lair forumet? Evt. som
ikke kender det?

Og nej, det er ikke fordi jeg ville reklamere for GL (jeg er heller ikke
admin på det). Jeg faldt blot over denne newsgroup, og jeg er altid
nysgerrig efter at vide hvor mange WH spillere der er online (og der
findes i det hele taget) i DK.

/Carsten

PS. Ok, så blot for reklamens skyld :)
http://www.members.boardhost.com/goblins_lair/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-05-02 17:57

On Wed, 01 May 2002 14:47:22 +0200, Carsten =?iso-8859-1?Q?B=FClow?=
<di010031@diku.dk> wrote:

> [...]
>admin på det). Jeg faldt blot over denne newsgroup, og jeg er altid
>nysgerrig efter at vide hvor mange WH spillere der er online (og der

Kender det ikke - er det rollespil eller brætspil der snakkes ?

--
Thomas Jensen

"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."

Fra : Carsten Bülow

Dato : 02-05-02 12:01

Thomas Jensen wrote:
> Kender det ikke - er det rollespil eller brætspil der snakkes ?

Der bliver hovedsageligt talt om brætspil, og mest om Warhammer (Fantasy
Battle). Der er alligevel en del brugere der, og alle der har noget med
GW/Warhammer at gøre, er selvfølgelig velkomne (også alle andre
selvfølgelig, men det er måske begrænset hvor meget de får ud af det) -
det er kun et spørgsmål om at starte en tråd :)

/Carsten

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 02-05-02 17:15

Carsten Bülow <di010031@diku.dk> writes:

> Dette er ud af ren nysgerrighed. Er der Warhammer eller GW spillere på
> denne newsgroup, som ikke følger med på Goblins Lair forumet? Evt. som
> ikke kender det?

ja (selv om det fortiden kun bliver til blood bowl)

--
Rasmus Meldgaard

>Ever heard of .cshrc?
That's a city in Bosnia. Right?
(Discussion in comp.os.linux.misc on the intuitiveness of commands.)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-05-02 13:27

"Rasmus Meldgaard" <rasmusm@diku.dk> wrote in message
> ja (selv om det fortiden kun bliver til blood bowl)

Ser man det
Jeg holder selv meget af et slag bloodbowl i ny og næ, men det er
desværre efterhånden lang tid siden :(
Sidst jeg spillede var en "turnering" hvor vi kun var to spillere og
fire hold.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg, men øhmm...

Hilsen
Søren

Fra : Jacob

Dato : 28-05-02 22:48

> [...]
> admin på det). Jeg faldt blot over denne newsgroup, og jeg er altid
> nysgerrig efter at vide hvor mange WH spillere der er online (og der

Jeg spiller lidt Warhammer 40k (ikke nyeste regler) og har en del figurer..
men det kniber med at finde tiden. :(

Jacob

Fra : Kuruderu

Dato : 29-05-02 00:40

Jeg spiller også selv 40K, med 2nd edition regler, den nye 3rd. er ikke så
fed pga. deres Psychic fuckups. Men ja, det er sku svært at finde tid og
spillere til 40K efterhånden...

Kuruderu