mod perl: Sætte content-type
Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 30-04-02 19:54

Jeg har brug for at sende headeren "Content-type: image/gif" via et
perl-script der kører under mod_perl. Serveren er sat til selv at sende

Jeg har førsøgt med følgnde:

$r = Apache->request();
$r->content_type("image/gif");

men browseren modtager ikke noget.

Jeg har også forsøgt at erstatte linie 2 med

$r->cgi_header_out("Content-type","image/gif");

og ved begge løsninger at tilføje

$r->rflush();

til sidst, men det virker ikke.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

Vil du være med til at klargøre første freeware-udgave af
ZIP Stat www.zipstat.dk, skrevet i Perl, så send mig en mail.

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 30-04-02 21:30

In article <e5ptcuoue77ulhkrmqr5qr6nprsjlumatf@4ax.com>, Simon Mikkelsen wrote:
> Jeg har brug for at sende headeren "Content-type: image/gif" via et
> perl-script der kører under mod_perl. Serveren er sat til selv at sende

$r->content_type("image/gif");
$r->send_http_header;

Daniel.