Netware 6 DEMO
Fra : Tobber

Dato : 28-04-02 23:03

Hej.

Jeg har hentet demo-versionen af Netware 6. Under installation vil den have
en license disk. Hvad gør jeg her ? Kan den hentes et sted ?

På forhånd tak.

Torben

Fra : Erik Klausen

Dato : 29-04-02 14:37

Tobber wrote:
> Jeg har hentet demo-versionen af Netware 6. Under installation vil den have
> en license disk. Hvad gør jeg her ? Kan den hentes et sted ?

Jeg kender ikke NW6 endnu, men jeg vil gætte på at du kan gøre en af to
ting: Enten er der et directory (sandsynligvis \LICENSE) hvor der ligger
en licens, ellers kan du installere uden licenser. I tidligere versioner
har det givet lov til at én bruger logger ind.

mvh.

Erik Klausen

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 30-04-02 19:18

Som Erik skriver er der et license dir på skiven..

/Kasper