<GFD> German File Distribution
Fra : The Region 23 Intern~

Dato : 28-04-02 12:16

* Send din fil-request via E-mail ------> Til: irex@r23.dk
Fil-request behandles hver 15. min. Emne: freq
------------------
* Download online via WEB på adressen freq <filnavn>
http://download.r23.dk freq <filnavn>

>Area: GFD.APP.DB GFD [APP]: Datenbank-Programme, Tools
PHPMY226.ZIP 492 Kb 21-04 phpMyAdmin 2.2.6 - phpMyAdmin can administer a
whole MySQL-server (needs a super user) but also
a single database. To accomplish the latter
you'll
need a properly set up MySQL user who can read/
write only the desired database. Requires PHP3
or PHP.
502,677 bytes, 1 fil(er)

>Area: GFD.APP.DEMO GFD [APP]: Demos Kommerzieller Programme
XPOS2.ZIP 3,389 Kb 06-03 XactPro 7.22 Demoversion. Beschränkungen: Bei
Druck
und Export von Grafik werden Logos eingeblendet,
die
Anzahl ausgegebener Objekte ist begrenzt. Xact
ist
ein Programm zur graphischen Darstellung von
Zahlenmaterial. Mit Xact können Sie in sehr
kurzer
Zeit Druckvorlagen für schwarz/weiß und Farbe
erstellen.
Sehr weitreichende Gestaltungsmöglichkeiten
erlauben
Ihnen anspruchsvolle und individuelle
Publikationen.
Anwender aus Wissenschaft, Wirtschaft und der
Werbung
haben zur praxisgerechten Gestaltung von Xact
entscheidend beigetragen.objects is limited.
(c) Copyright 1989-2000 SciLab GmbH.
3,466,838 bytes, 1 fil(er)

>Area: GFD.NET.TCP GFD [NET]: TCP/IP FUER OS/2 2.X
SOCKSD.ZIP 257 Kb 27-04 socksd/2 (c) 2001, 2002 by Nick Lepehin.
This software is fully-featured SOCKS
server that implements SOCKS V4 and
SOCKS V5 protocols described in RFC 1928,
RFC 1929 and other recomendations. Moreover
it has a lot of additional features and
seems to be the most powerful and versatile
SOCKS server today. Native multithreaded
socks daemon with tcp/udp portmaps, external
plugins, http proxy support.
262,026 bytes, 1 fil(er)

I alt modtaget 4,130 Kb, 3 fil(er)

The Region 23 Internet Source