Landsdækkende rollespilsklubber?
Fra : Rasmus Budde

Dato : 18-04-02 12:51

Jeg bor i en lille flække i midtjylland hvor der ikke er nogen som
helts form rollespils aktiviteter. Jeg vil gerne ville gerne være med
en aktiv rollespils gruppe. Jeg har prøvet at spille rollespil et par
gange før og spiller det meget ivrigt på computeren bla. Baldurs Gate
1 og 2,Icewind Dale,Plane scape tournment.

Rasmus Budde

Fra : morten lund

Dato : 18-04-02 13:12

Hej Rasmus!

nu skriver du midtjylland...

det er jo et ret vidt begreb; prøv at se på www.sleipner.dk under
foreningslisten, for at se om der ikke er nogen der var interessante der

/Morten

Fra : Daysleeper

Dato : 19-04-02 10:57

Hvad med at oplyse hvilken by du befinder dig i og hvor langt du er villig
til at rejse for at spille.... DDu kunne jo være heldig at der er nogen der
læser dette der kender nogen der kender nogen osv....