Købes: Gamle, Sjældne & Ukendte Rollespil
Fra : Clemmensen

Dato : 16-04-02 22:55

Hej..

Jeg er interesseret i at købe gamle, sjældne og ukendte rollespil, og
supplementer til disse. Jeg er specielt interesseret i dem som du gemmer i
bunden af dit skab, dem som dine venner griner af og dem som du alligevel
havde tænkt dig at smide ud, fordi de alligevel aldrig bliver spillet og
bare ligger og rådner op.

Giv dem til mig, og hvis du vil have en skilling for dem, så kan vi sikkert
finde ud af noget.

Jeg er kun interesseret i pæne eksemplarer, men kontakt mig alligevel, hvis
det kun er småting der er i vejen med bøgerne.

Med venlig hilsen

Jesper Clemmensen

Fra : Morten \"Simbul\" Es~

Dato : 18-04-02 17:29

Hvis du er interesseret i noget Forgotten Realms så ligger jeg inde med ca
150 bøger, inkludere Maztica, Al Qadim, Horde og Kara-Tur campaings en et
par sjældne bøger (Code of the Harpers, Forgotten Realms Atlas, 1ed Boxed
Set)

Morten
Morten "Simbul" Espensen
E-Mail: Simbul@post8.tele.dk
ICQ: 4720593

Probaly owns the biggest collection of Forgotten Realms books in Denmark

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 19-04-02 02:11

Morten "Simbul" Espensen wrote:

> [...]
> par sjældne bøger (Code of the Harpers, Forgotten Realms Atlas, 1ed Boxed

Hvis du stadig vil af med det og ikke kommer af med det, er jeg nok
interesseret i noget af det - især atlaset.

/Rasmus

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and BSD.
We don't believe this to be a coincidence.
-- Jeremy S. Anderson

Fra : Morten \"Simbul\" Es~

Dato : 20-04-02 07:19

Jeg sælger kun det hele samlet... men så tilgengæld til den favorable pris
af ca 100 kr pr styk... (Et røverkøb du ikke finder andre steder for Code of
the Harpers)

Morten

Fra : Clemmensen

Dato : 21-04-02 22:38

Jeg er ikke interesseret i Forgotten Reamls bøger, men tak for tilbuddet. De
er fór kendte.. :0)

Mvh Jesper Clemmensen

Fra : Bredsdorff

Dato : 21-05-02 23:10

In article <WmGw8.1725$HZ2.79876@news000.worldonline.dk>,
"Clemmensen" <clemmensen@worldonline.dk> wrote:

> Jeg er ikke interesseret i Forgotten Reamls bøger, men tak for tilbuddet. De
> er fór kendte.. :0)
>
> Mvh Jesper Clemmensen

Hvis du er interesseret i "The Everlasting: Book of the Unliving",
"Primal Order" + "Pawns: The Opening Move", "Legacy: The War of Ages" +
"Blades: Immortal Steel", så send mig en email.

--
To reply, remove "DIESPAMMERDIE" from my email addy.