ethernet internet
Fra : Asmus U2

Dato : 12-04-02 20:47

Hej, jeg har lige fået installeret Beos Dev Edition.

er der nogen der kan hjælpe mig med at få internettet til at virke
også?

jeg har et kabelmodem fra dansk kabel-tv. Det virker med et ethernet
kort og så med ip adresser og det

håber der er nogen der kan

Asmus

--

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Frank Paul Silye

Dato : 08-05-02 14:04

Hei!

Jeg er fra Norge, men leser denne nyhetsgruppen jevnlig.

Velkommen til BeOS!

Når det gjelder kabel-tv, har jeg hatt problemer med å få DHCP til å virke.
Jeg har grabbet den informasjonen som Windows har gitt meg, og så har jeg
lagt inn informasjonen i BeOS og kjørt den med fast IP.

Kanskje du også må gjøre det?

Mvh.

Frank Paul Silye

Fra : Asmus U2

Dato : 12-05-02 08:38

det er bare at skrive det ind under netværk, jeg kunne bare ikke finde den
da jeg kiggede selv

hilsen

asmus

--
My U2 bootleg homepage

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Troels Ringsmose

Dato : 10-05-02 01:09

Asmus U2 <asmusu2@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> også?
>
> jeg har et kabelmodem fra dansk kabel-tv. Det virker med et ethernet

ok jeg ved godt, at det er ved at værre en måned siden, at du postede dit
spørgsmål, men jeg svarer alligevel på det, du kan ikke køre nogen netkort
under BEos med mindre de er ISA kort, sådan var i hvertfald sidst jeg kørte
BEos, det var også grunder til at jeg gik tilbage til windows.

--
mvh. Troels Ringsmose
/The crack is in your head, and Juarez is in Mexico/

Fra : Troels Ringsmose

Dato : 10-05-02 01:16

Troels Ringsmose <svari@gruppen.info> wrote in

<snip>

ok jeg undskeylder det er hvad der sker når man starter med at poste før
hamster er helt færdig med at hente.

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-02 12:52

In message <Xns920A141A692lgmcorp@10.119.12.55>, Troels Ringsmose wrote:

> [...]
> kørte
> BEos, det var også grunder til at jeg gik tilbage til windows.

Hej
Saa syntes jeg du skulle prove igen, det virker ihvertfald fint hos mig med de
der PCI net ting

/bob

Fra : Andreas Åkre Solberg

Dato : 13-05-02 08:06

> [...]
> sidst jeg kørte
> BEos, det var også grunder til at jeg gik tilbage til windows.

Det er mange PCI kort som virker med BeOS. Men ikke alle, dessverre. Søk på
BeOS hardware matrix på google for å finne frizbe siden, der står det hvilke
kort som fungerer.

Andreas