Hvordan slås man med en trold
Fra : EV0L

Dato : 12-04-02 09:56

Tjek den lille tegnefilm om hvordan vores party fra Uncel Tom´s Dungeon
klare at kæmpe med en trold...

http://www.nettemplet.dk/movie.htm

Dette link er kun brugbart i dagtimerne !

-e.

Fra : Jungo

Dato : 14-04-02 14:45

Hej Evol
Så lige jeres lille flash kreation. Ringe lavet, dårlig lyd, masser af
sproglige fejl...man skal være en del af jeres party for at synes den er
sjov - for det er den ikke! Men ok, så længe I bare har det godt med det I
laver...
-x- Jungo -x-

Fra : EV0L

Dato : 14-04-02 18:21

Du har så ret, man skal nok være med i partyet for at syntes den rigtig er
sjov, ingen tvivl om det...
Men det er vel egentlig også nok...

Sprog, kvalitet og lyd..... jahhh du har nok ret. Det er gået lidt hurtigt,
og skulle kun bruges som et gag til min gruppe, så jeg håber du forstår den
ikke er lavet som et større multimedia show.....

Som du nok har fundet ud af så var vores pary lidt længe om at finde ud af
trolde kan være farlige...

-e.

Fra : morten lund

Dato : 14-04-02 22:45

Der er ikke noget ved trolde der ikke kan ordnes med en radio, en kikkert og
4 155mm howitzers

Eller kan man bruge "Summon Airstrike" der frembringer 1d4 fly med hver 1d6
bomber af forskellige typer, specificeret af casteren når han kaster
formularen. eneste hage er at der går 1d8+4 kamprunder før flyene dukker op.

(technomage kunne være ret sjovt at spille, men lige lovligt highpowered,
ikk?)

/Morten

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 03-06-02 14:56