linux lilo til at boote beos
Fra : Asmus U2

Dato : 09-04-02 18:43

Hej, jeg har installeret BeOS 5 Dev Edition på min pc.

da jeg havde installeret færdig, foreslog den en booter, men sagde man
ikke skulle bruge den hvis man havde andre boot-managere installeret.

er der nogen der kender noget til lilo, så jeg kan få booted BEos op?

er der nogen der ved om den kan bruges med et Ati Rage Fury Pro grafik
kort?

Asmus

--

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : GrillBiller

Dato : 12-04-02 18:00

Jeg har ikke prøvet med BeOSDev.
Jeg har Pro udgaven.

I Linux skal du bare gå ind og tilføje en linje så Lilo kan se at der et OS
på eks. /dev/hda2 bob bob.. ik

Ang. Grafikkortet.
Det kan jeg ikke rigtig svarre på Tjek evt.
http://www.bebits.com/
Den side har simpelhen alt til BeOS