Rollespillere i Aalborg?
Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 21:42

Jeg kiggede lidt rundt herinde og også på www.sleipner.dk og det kan da ikke
passe, at der i en by på størrelse med Aalborg ikke er flere rollespillere
end den ene gruppe jeg kan finde. Hvis der er nogen (gerne en fast gruppe),
som kan bruge en ekstra mand til spil, så send mig lige en e-mail.

Jeg har spillet flere år med både 1st og 2nd Edition AD&D, men det er ved at
være 2 år siden jeg spillede blyant/papir. I stedet har jeg spillet en masse
Baldur's Gate og deres sideløbere (Icewind Dale og tilmed Torment:
Planescape).
Jeg har indgående kendskab til alle udtrykkene osv. indenfor rollespil, så
rusten erfaring dækker mig nok bedst

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-04-02 23:19

On Mon, 8 Apr 2002 22:41:58 +0200, "[9000] Kim Fritze Sillasen"
<Fritze76@hotmail.com> wrote:

> [...]
>end den ene gruppe jeg kan finde. Hvis der er nogen (gerne en fast gruppe),
>som kan bruge en ekstra mand til spil, så send mig lige en e-mail.

Der er da både ARL (http://snus.dk/arl/) og TRoA (www.troa.dk)

Jeg ved ikke hvor mange medlemmer ARL har, men TRoA har omkring 150
medlemmer, så der burde da være nogen muligheder der.

Mvh.

Thomas

--
Thomas Jensen

"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."

Fra : Kaspar Lundsby

Dato : 09-04-02 08:20

"Thomas Jensen" <FatherMerrin@DETTESKALFJERNESwebxorcist.com> wrote in
message news:3cb216f3.18899706@news.inet.tele.dk...

> Jeg ved ikke hvor mange medlemmer ARL har, men TRoA har omkring 150
> medlemmer, så der burde da være nogen muligheder der.

Så vidt jeg husker, har vi en 30-40 stykker...

/K

Fra : Mayor_Tom

Dato : 09-04-02 15:17

> Jeg ved ikke hvor mange medlemmer ARL har, men TRoA har omkring 150
> medlemmer, så der burde da være nogen muligheder der.
>
> Mvh.
>
> Thomas

Ikke helt korekt.... TRoA har faktisk, ifølge sidste optælling (lige inden
sidste general forsamling) 258 medlemmer.... plus/minus et par stykker.....

/Morten Nørgaard, TRoA

P.S. Der findes også Maiming Mauraders (tror jeg det var de hed), en club
som vist nok ligger ude i Aalborg Øst, og de spiller vist kun (A)D&D,
Warhammer og andre fantasy spil...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-04-02 18:33

On Tue, 9 Apr 2002 16:17:23 +0200, "Mayor_Tom" <mayor_tom@hemmelig.dk>
wrote:

>Ikke helt korekt.... TRoA har faktisk, ifølge sidste optælling (lige inden
>sidste general forsamling) 258 medlemmer.... plus/minus et par stykker.....

258! Goddammit *G*

Ja, nu er jeg også ex-medlem så det er lidt tid siden jeg hørte et
tal.

Mvh.

Thomas

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 10-04-02 08:31

"Mayor_Tom"

> P.S. Der findes også Maiming Mauraders (tror jeg det var de hed), en
club
> som vist nok ligger ude i Aalborg Øst, og de spiller vist kun (A)D&D,
> Warhammer og andre fantasy spil...

Tjoe.. jeg tror nok at sidste base hed Nørresundby hvis det skal være
helt korrekt, men jeg vil nok ikke umiddelbart satse på at kontakte
dem - ihvertfald ikke i foreningsregi, så skulle det være privat.

Peter.
- Der vist nok stadig er medlem på andet år uden at høre noget