rollespil i Hedensted eller deromkring??
Fra : taina

Dato : 07-04-02 23:38

Hej NG!

Er der nogen her, der spiller rollespil i Hedensted eller omegn? Eller som
bor i Hedensted og spiller rollespil? Eller kender I nogen, der gør?

Jeg spørger, fordi jeg arbejder for Vejle Amts Folkeblad, og kunne godt
tænke mig at skrive om det - har selv spillet lidt, og det er jo for sjovt!!

Stor hilsen fra tina

Fra : morten lund

Dato : 08-04-02 09:06

Hej Tina!

prøv at kigge på www.sleipner.dk, det er landsforeningen for rollespil; de
har en foreningsliste, som helt sikkert kan hjælpe dig.

Der var (er?) et softball hold dernede; jeg spillede imod dem, men
rollespillere i Hedensted kender jeg ikke noget til; der er dog helt sikkert
nogen

lisså stor hilsen
/Morten

Fra : taina