[WFRP] Tilfredstillelse af blodlyst
Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-04-02 13:37

Hejsa
Jeg er i øjeblikket ved at køre The Enemy Within med nogle forholdsvis
nye og unge spillere.
Jeg tror dog det er nødvendigt med et lille break fra TEW så de kan få
styret deres lyst til blod.

Og så er mit spørgsmål om der er nogen som kan anbefale et scenarie,
hvor de kan slås som gale uden at ødelægge plottet? Altså lidt hack N
slash, men gerne med en smule indhold, da der også skal være lidt for
mig

Søren Nielsen
news@n-crypt.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-04-02 15:20

On Thu, 4 Apr 2002 14:36:54 +0200, "Søren Nielsen" <news@n-crypt.dk>
wrote:

> [...]
>nye og unge spillere.
>Jeg tror dog det er nødvendigt med et lille break fra TEW så de kan få

Skulle der ikke være masser af mulighed for hak og slag ved at sende
dem en tur ned i kloakkerne ?

Du kunne evt. lade dem overraske nogen smuglere/tyvebander som de ku
slå til pulp og samtidig loote noget. Og så sørg for at fortælle dem
at hvis de røber noget om det, så ender de nok med at skulle af med
det hele og kun få en lille findeløn - der er så motivationen til at
holde mund om det, og ingen i byen bliver klogere - og plottet kan
fortsætte.

Mvh.

Thomas

--
Thomas Jensen

"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-04-02 09:22

> Skulle der ikke være masser af mulighed for hak og slag ved at sende
> dem en tur ned i kloakkerne ?

Jo tak. Der har de været nede, men de var jo dybt skuffede over at det
ikke vrimlede med trolde, gobliner og andet trash.

> Du kunne evt. lade dem overraske nogen smuglere/tyvebander som de ku
> slå til pulp og samtidig loote noget.

Det var da egentligt en god idé

/Søren

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-04-02 16:14

"Søren Nielsen" <news@n-crypt.dk> writes:

> Jo tak. Der har de været nede, men de var jo dybt skuffede over at det
> ikke vrimlede med trolde, gobliner og andet trash.

Ingen.... rotter? Jeg kanikke tænke warhammer kloakker uden at tænke
på at blive forfulgt af en gruppe vilde skavens fordi vi tog deres
shamans warpstone. Ingen døde, men forbandet tæt på, og det var slet ikke
det der var vores opgave.

/L
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-04-02 19:35

On 08 Apr 2002 17:14:29 +0200, Lasse Reichstein Nielsen
<lrn@infimum.dk> wrote:

>Ingen.... rotter? Jeg kanikke tænke warhammer kloakker uden at tænke
>på at blive forfulgt af en gruppe vilde skavens fordi vi tog deres

He he - efter min mening er Bøgenhafen så ikke så stor at der kan
gemme sig et større Warren under den - jeg tror også at spillerne
hurtigt ville blive ledt på vildspor af det og det ville kunne
ødelægge det ellers gode scenarie som Søren kører med dem. Tænk bare
hvis de væltede op og begyndte at råbe om Skavens - hele byen ville
blive sat på den anden ende og det ville være umuligt for Ordo
Septenarius at lave de ting som de vitterligt skal, for at scenariet
forløber efter planen.

Det ville være synd - Shadows over Bøgenhafen er et fedt scenarie.

Mvh.

Thomas

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-04-02 10:05

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@infimum.dk> wrote in message

> Ingen.... rotter? Jeg kanikke tænke warhammer kloakker uden at tænke
> på at blive forfulgt af en gruppe vilde skavens fordi vi tog deres

Skulle lige til at svare, men så skrev Thomas lige mine ord.
Det drejer sig nelig om Bögenhafen, hvor det ville ødelægge for meget,
at lade kloakerne vrimle med skavens... dem skal de nok møde når de
kommer til større byer

Og jo... de mødte da rotter, men helt ærligt... "Ej Søren! Har du ikke
noget mere skræmmende end ROTTER?"... ehmm... joooo kloakvandet er ikke
*kun* mudder

/Søren