AD & D i Århus.
Fra : Sven Høyer

Dato : 02-04-02 21:36

Er der en Ad&D gruppe i Århus? Jeg er fuldstændigt grøn, men har kigget lidt
på det, så det ville ikke gøre noget hvis I andre vidste lidt om det.

Fra : Jungo

Dato : 09-04-02 17:40

Hey Sven

Vi er nogle stykker på Skjoldhøjkollegiet - hvis det siger dig noget - der
starter noget D&D indenfor den nærmeste fremtid. Verdenen er ved at blive
skabt, og jeg vil skyde på, at vi starter med at lave characters inden
udgangen af april. Hvilke rollespil har du spillet før?

-- Jungo --