S: Space Marine Epic - hvad er det værd ?
Fra : Dueholm og Færge

Dato : 02-04-02 10:17

Hej

Jeg vil måske (afhænger af pris) sælge, jeg aner ikke hvad dette kan koste:

Games Workshop: Space Marine Epic conflict in the war-torn universe of the
41st millennium (grund sæt) indeholdende:

546 spilfigurer:
12 landriders
24 rhinos
240 spacemarines
12 eldar Grav-tanks
120 Eldar Guardians
18 Ork Battlewagons
120 Ork Boyz
1 warlord Titan + weapons
10 papbygninger på fod
kort og regelbøger.

Epic Ork invasion set (300 figurer)
10 ork bærere
10 ork boarboyz
10 warbuggies
10 ork war bosses
10 warbikes
20 ork stormboyz
10 ark tractor beams
20 ork madboyz
160 ork boyz
20 gretchins
20 ork nobz
40 ork med tunge våben

Space maine paint-set

Space marine Legion:
10 space marine bikers
10 marines in terminator armour
5 marinecommanders
10 marine capt
5 land speeders
5 robots
20 marine w/jumppacks
100 marines w/mk. 7 amour
10 marines w/heavy weapons

Ork og Eldar paintset

Epic Eldar Warhost:
20 Harlequins
20 striking scorpions
20 wraithguard
10 assault jet bikes
10 warlocks
50 guardians
20 scouts
20 swooping hawks
10 guardiand artillery crew
10 grav-mount vibro-cannon
20 exarchs
10 howling banshees
20 guadians with heavy weapons
30 jet-bikes
10 grav-mount artillery
20 fire dragons
20 dark reapers
20 dire avengers
10 guardian standard bearers

Div. regler og rollespil samt malevejledninger.

I er velkomne til at byde for at købe, men også at give mig en idé om hvad
det er værd.

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Danielhougaard

Dato : 22-12-02 02:00

"Dueholm og Færge" skrev d. 02-04-02 10:17 dette indlæg :
> [...]
> 20 swooping hawks
> 10 guardiand artillery crew
> 10 grav-mount vibro-cannon
> 20 exarchs
> 10 howling banshees
> 20 guadians with heavy weapons
> 30 jet-bikes
> 10 grav-mount artillery
> 20 fire dragons
> 20 dark reapers
> 20 dire avengers
> 10 guardian standard bearers
>
> Div. regler og rollespil samt malevejledninger.
>
> I er velkomne til at byde for at købe, men også at give mig en idé om

Jeg vil gerne byde på det hele af ovennævnte, hvis du stadig er i
besiddelse af det.

Selve grundsættet kostede ca. 200kr, da det fandtes i butikkerne. Men
hele serien er taget ud af produktion, da man har erstattet det med Epic
40000. Derfor er det ikke så efterspurgt længere.
De andre sæt kostede 75kr da de var i butikkerne, men jeg vil give dig
400kr for det hele afhængig af hvilken tilstand brikkerne er i.
Hvis du er interesseret og stadig har tingene, så send mig en mail på:
Ticonderoga@mail.dk.

Mvh
Daniel

http://www.kandu.dk/

Fra : Danielhougaard

Dato : 30-12-02 22:59

"Danielhougaard" skrev d. 22-12-02 02:00 dette indlæg :

> [...]
> 400kr for det hele afhængig af hvilken tilstand brikkerne er i.
> Hvis du er interesseret og stadig har tingene, så send mig en mail på:

Hej igen Henrik

Jeg har mailet tilbage til dig ang. hvordan vi kunne få en handel i
stand, men du har endnu ikke svaret mig, men jeg ser frem til at høre
fra dig.
Min mail er: Ticonderoga@mail.dk

Daniel

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Knop

Dato : 18-01-03 19:40

Hej!
Hvis I, mod forventning, stadig skulle have tingene, byder jeg hermed 500,-.
Og hvis I har noget af det, vil jeg da gerne vide hvilke, så jeg kan byde på
det.
MVH Mikael nmt1362@vip.cybercity.dk

Fra : Danielhougaard

Dato : 03-02-03 21:20

> [...]
> 20 swooping hawks
> 10 guardiand artillery crew
> 10 grav-mount vibro-cannon
> 20 exarchs
> 10 howling banshees
> 20 guadians with heavy weapons
> 30 jet-bikes
> 10 grav-mount artillery
> 20 fire dragons
> 20 dark reapers
> 20 dire avengers
> 10 guardian standard bearers
>
> Div. regler og rollespil samt malevejledninger.
>
> I er velkomne til at byde for at købe, men også at give mig en idé om

Jeg ved ikke om du stadig er i besidelse af det, men jeg vil gerne byde
600kr for det. Jeg hørte aldrig fra dig mere.
Men er du interesseret så send mig en mail på Ticonderoga@mail.dk eller
en sms på 28 53 82 93.

Mvh
Daniel